mohansno Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Har et Samsung Galaxy Tab S4. Den siste tiden få jeg ikke sett hele innlegg på Facebook-appen. Høyresiden av innlegget er kuttet bort, dvs. jeg ser hverken det 3-striplede menyvalget for innlegget (se bilde 1) oppe i høyre hjørnet, jeg får ikke lest hele teksten (på høyresiden) av innlegget, og jeg kan ikke se enten deler eller hele ''kommentarer''- feltet nederst til høyre på innlegget (se bilde to). Har ikke gjort noen endringer i innstillinger. Mulig det er sidebaren på høyresiden som står for mye mot venstre. Har søkt opp på nett men finner lite som beskriver Android/nettbrettproblemer om dette. Det går i hovedsak på PC-versjonen av Facebook. Har også prøvd å reinstallere Facebook-appen, uten at det hjalp. Noen tips? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Har du kommet borti noe innstillinger for zoom? Lenke til kommentar
mohansno Skrevet 7. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2019 Har du kommet borti noe innstillinger for zoom? Nei. Prøvde å endre disse innstillingene (på selve nettbrettet) for å se om det hjalp uten hell. Kan ikke se at selve Facebook-appen har en egen zoom-innstilling? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Har det noe betydning om du holder brettet i portrett- eller landskapsvisning? Dette var vanskelig å Google.. :/ Lenke til kommentar
mohansno Skrevet 7. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2019 Har det noe betydning om du holder brettet i portrett- eller landskapsvisning? Dette var vanskelig å Google.. :/ Nei, ingen forskjell. Det merkelige er at problemet kun er på hovedsida på appen. Hvis jeg finner innlegget på personens/firmaets egen profilside så ser det helt normalt ut. Alle menyvalg kommer opp og hele innlegget kan leses. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå