tasseraten Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Jeg har fått tilbud om å låne penger fra Frankrike..de vil ha kopi av passet mitt..låne 1 million åttehundredetusen over 25 år 3 prosent rente er dette seriøst dukket opp på facebook. Badenhop Capital Frankrike Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Å låne penger i fremmed valuta kan være risikabelt. Hvis kronen svekker seg vil du måtte betale mer i norske kroner enn du hadde regnet med. https://www.nrk.no/mr/tapte-millionsoksmal-mot-nordea-i-lagmannsretten-1.13939928 Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 er dette seriøst dukket opp på facebook. Badenhop Capital Frankrike Burde si seg selv. 4 Lenke til kommentar
*NORGE* Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 (endret) Vurder tre ganger om et lånefirma som a) tilbyr samme rente uavhengig av valuta, lånesum og sikkerhet b) har en nettside så tragisk oversatt til sitt "tyske hovedmarked" så tragisk at en norsk ungdomsskolelev som fikk høyere karakterer enn 3 hadde reagert (" Wir werden deine Anfragen auf die ganzen Welt studieren", jada...) c) oppgir en postboks og en e-post som eneste kontaktmulighet er å oppfatte som seriøst. Nei, her er det nok firmaet som er mest interessert i å "låne" litt, nemlig dine passdata Endret 7. oktober 2019 av *NORGE* Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 d) Opererer via Facebook. Klart rødt flagg bare pga. det. 4 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Jeg har fått tilbud om å låne penger fra Frankrike..de vil ha kopi av passet mitt..låne 1 million åttehundredetusen over 25 år 3 prosent rente er dette seriøst dukket opp på facebook. Badenhop Capital FrankrikeNei, dette er ikke seriøst. Gi for all del ikke fra deg kopi av IDen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå