NTB - digi Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 <br data-mce-bogus="1">PostNord får rekordbot etter å ha sendt spam til nesten 900.000 personer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 44,4 øre for hver som ble rammet av spam altså. Etter å ha tenkt litt over saken så synes jeg det er en ganske beskjeden smekk, men jeg antar det er formildende at dette var en uerfaren førstegangs-tabbe. D Skulle de sendt ut trykket spam i postkassene så ville det antagelig kostet det mangedobbelte i både trykksak og massefrakt-porto og sånn sett vært lønnsomt å velge den ulovlige veien. Derfor bør også beløpet økes betraktelig om det viser seg at de gjentar dette. Det skal ikke lønne seg å bryte loven. Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Synd at boten ble redusert bare fordi de klaget på den. Fikk selv den tekstemeldingen men tenkte ikke engang tanken på at dette var noe en kunne klage på så bra at det fantes 18 personer som gjorde det ellers kunne Postnord ha sluppet helt unna. 1 Lenke til kommentar
kmlund Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Selv skulle jeg gjerne hatt en oakke som har ligget i Transit hos Postnord i samme by hvor jeg bor i en uke nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå