EmLeX Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Ok, fikset sånn selv for en mnd ish siden.. funket bra hittil, men var ikke klar over at de sjekker om den kun blir brukt utenfor Finland.. Di kan gjøre det. trur ikke det skjer i teorien. og om di gjør får du sms som varsler om at det slutter å funke 14 dager i forveien derfor det er lurt å ha et backup sim liggende klart om det skulle hende. Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Happy Bytes har nå kommet med et nytt abonemang, 1 gb data pr dag for 398 pr mnd. Fri bruk av tale og meldinger, gjelder også i EU. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 1 GB/døgn er totalt 30 GB/mnd. Totalt antall GB er et kupp til 400,-, men ulempen er at du har begrensninger selv i hvordan du bruker kvoten. Jeg må si jeg har blandede følelser angående abonnementet her da mitt bruk ikke passer abonnementet her. Jeg kan gå i flere dager uten å bruke noe, men brått må jeg til Ullevål med kid, oh da må andre kid ha underholdning på nettbrett. Da går det brått 5-8 GB på en dag, og jeg har stadig brukt mindre enn 30 GB/mnd Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Dette er for de som har et jevnt forbruk, tror ikke det finnes noe abonnement som er såpass billig, vet Ice har 30 GB men de tar 499 pr mnd. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Chili gir 25 GB til 399. Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Ja det stemmer og der kan man bruke kvoten som det passer best for kvar enkelt. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Vanlige abonnement inkluderer rollover også, så ikke noe godt tilbud alt i alt når det koster 19 kr per ekstra GB.. men interessant konsept. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Ganske rart abonnement dette, passer til svært få, begrenset, ingen roll over, dette er ikke mye slagkraftig. Men er ikke happybytes opptatt av at ikke dataen skal gå til spille? her blir jo ekstremt mye data ubrukt og kastet, men det er jo til dems fordel. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Jo det er de, du kan fortsatt velge fleksibel om det passer best Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Er godt fornøyd. Har fremdeles "hundre" til 20kr pr.mnd da, det er forlengst tatt bort nå. Eneste de mangler er E-faktura. Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 De har avtalegiro. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 RAVKØM skrev (4 minutter siden): De har avtalegiro. Ja bestilte det siste gang. Det har stått lenge at "E faktura er under utvikling", men gadd ikke vente lenger. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Avtalegiro er ikke for alle. Jeg må si jeg sleit med de greiene der da jeg fikk lønn annenhver uke. E-faktura derimot er gull Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 Jeg har fortsatt intro-abonnementet hvor jeg ikke betaler noe månedsavgift om jeg ikke bruker abonnementet. Min erfaring er bra og de er spesielt rimelig på utenlandstrafikk. Jeg finner ikke datatrafikk særlig attraktivt hos dem, og synes de bør innføre datapakker i tillegg til prisstrukturen de har nå. Dette vil gi mye bedre valgfrihet. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 NB! Fra 1.mars inkluderer vi 500 MB og endrer prisen til kr 70,- Vanlig taktikk dette da, snar blir vel selskapet solgt. Dere har fått beholdt eldre abonnement sier dere, den infoen jeg har fått tyder ikke på det denne gangen. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Skjønner at det er vanskelig å få det til å gå rundt med 50 kr til kundeservice osv. Fortsatt bra tilbud, selv om de med dual sim får lite utbytte av data Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 70 kr for abonnement, tvilling som og 2 data sim? Samt 500 MB i backup i tilfelle fravær av dekning på det andre abonnementet fra ice i dual sim telefonene mine? Verdt her krone!! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Har fremdeles 20 kroners aboet jeg, og har ikke fått noen beskjed hvertfall. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 De bekreftet på Facebook at endringen ikke gjelder de utgåtte abonnementene 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Happybytes Bedrift ser ganske nice ut for firma med variabel databruk og få ansatte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå