kake_fredrik Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 jeg har et 3com office conect wlan problemet er det at når jeg skal laste ned store filer så dabber det av! så jeg blir avbrutt! veldig iriternde noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Peace_too Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 jeg har et 3com office conect wlan problemet er det at når jeg skal laste ned store filer så dabber det av! så jeg blir avbrutt!veldig iriternde noen som har en løsning? Sjekk om ditt produkt trenger firmware oppgradering: http://www.3com.com/support/en_US/index3.html Søk på produktnummeret til Gateway'en din. (Dette var informasjonen for 3CRWE554G72) "OfficeConnect Wireless 11G Cable/DSL Gateway, 3CRWE554G72, version 1.02.13 Bugfix release for OfficeConnect Wireless 11G Cable/DSL Gateway 3CRWE554G72. This release fixes several issues, including: The product now has WiFi 11g and WiFi WPA approval. When performing large downloads from the internet, the download could stop. Allocation of the IP address to the Gateway could be slow with some DSL modems. " Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 jeg har et 3com office conect wlan problemet er det at når jeg skal laste ned store filer så dabber det av! så jeg blir avbrutt!veldig iriternde noen som har en løsning? Sjekk om ditt produkt trenger firmware oppgradering: http://www.3com.com/support/en_US/index3.html Søk på produktnummeret til Gateway'en din. (Dette var informasjonen for 3CRWE554G72) "OfficeConnect Wireless 11G Cable/DSL Gateway, 3CRWE554G72, version 1.02.13 Bugfix release for OfficeConnect Wireless 11G Cable/DSL Gateway 3CRWE554G72. This release fixes several issues, including: The product now has WiFi 11g and WiFi WPA approval. When performing large downloads from the internet, the download could stop. Allocation of the IP address to the Gateway could be slow with some DSL modems. " akuratt samme dsl ruter har jeg! men jeg skjønner ikke hvordan jeg får oppdatert firmwaren på denne rutern! har prøvd og taste inn ipen i ie men det nytter ikke! så er det noen andre som kan hjelpe meg med å oppdatere firmwaren på denne ruteren! Lenke til kommentar
Peace_too Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Noen tips: Side med siste Firmware til 3CRWE554G72 Standard fabrikkoppsett ip adresse for denne routeren: http://192.168.1.1 Hvis du ikke kommer inn på routeren med å bruke denne adressen, så kan du mest sansynelig finne den ved å bruke denne kommandoen i et "DOS" vindu: route print Du får svar: --- --- Default Gateway: 192.168.1.1 ====================== Håper dette var til noe hjelp. PS! Tror oppgraderinga skal skje fra menyen på routeren: "System Tools" og under "Upgrade" fliken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå