EddIe Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 eg brukte wingman før men so fekk eg meg razer bomslang 2k so det eg lurte på var om det var nåke interesse for å kjøpe ei pent brukt Logitech wingman gaming mouse? og ka pris kan eg forvente å få for den?? Edmund Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Du kan nok forvente å få minst ett-par-tre hundre kroner for den... Mange her som har lyst på sånn mus... Du kan sikkert få bytta den i no digg også... Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 par tre hundre... ja ja vi får vente å sjå(vist eg ska shoppe nytt 3d kort om ei stond..) men vist veit dokke om en bra plass er gunne seldt dn ?? kan sjølsagt prøver her eller på qxl men.... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 På QXL er det sikkert en-eller-anna sjuk MoFo som kan finne på å gi deg 1000 penger for den... Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 1000 klingande mynt va no vell å ta i litt... hadde vert løje å få bytta dn i harddisk kjøler eller nokre vifter.. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Liten, sløv harddisk kanskje... Noen vifter går sikkert fiiint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå