Jauhojaervi Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Jeg har satt Google som søkemotor, men når jeg søker kommer jeg inn på yahoo. Hvordan skal jeg få google som standard? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Hvilken nettleser bruker du? (Og hvilket operativsystem, siden du har postet i denne kategorien?) Lenke til kommentar
Jauhojaervi Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2019 Hvilken nettleser bruker du? (Og hvilket operativsystem, siden du har postet i denne kategorien?) Jeg har MacBook Pro og bruker safari Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Er det slik du har satt søkemotoren i innstillingene til Safari? Jeg har i hvert fall Google som søkemotor med disse valgene her. Det er det samme gjelder for 3 MacBook Pro, iMac og MacBook Air her i huset. Endret 6. oktober 2019 av fotonisse 1 Lenke til kommentar
Jauhojaervi Skrevet 8. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2019 Er det slik du har satt søkemotoren i innstillingene til Safari? Skjermbilde 2019-10-06 kl. 21.51.21.png Jeg har i hvert fall Google som søkemotor med disse valgene her. Det er det samme gjelder for 3 MacBook Pro, iMac og MacBook Air her i huset. Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå