Gjest Slettet+9817234 Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Dropp kamera, men avføringsmiddel er et pek som er innafor. Risikoen er at vedkommende vil gjøre noe tilsvarende tilbake. Heretter er kjøleskapet og hele kjøkkenet å anse som et utrygt område å oppbevare mat. En bedre løsning er å gjøre sjokoladen sporbar, for eksempel med en RfID. Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 3. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2020 En liten føljetong Jeg dryppet avføringsmiddel på hele melkesjokoladen slik den var våt på toppen. La den i kjøleskapet og hun spiste litt av den. Hun reagerte med å kaste røykelaks og noen egg jeg hadde på gulvet. Etter hvert har hun blitt kastet ut 5 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Hvordan reagerte de andre som deler kjøleskapet på det du gjorde? Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 Kastet hun egget og røykelasten på gulvet rett etter hun tok en bit av sjokoladen? Eller gjorde hun det i sinne etter kroppens reaksjon på middelet? Hva var årsaken til utkastelsen? Lenke til kommentar
3irik Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 Kastet hun ting i gulvet fordi du fortalte hva du hadde gjort? Hvorfor ble hun kastet ut? Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 4. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2020 Siden det var helg så var jeg hjemme hos foreldrene mine i en annen by når det skjedde. Jeg leste bare på Facebook Messenger i kollektiv-chatten at ei annen i kollektivet skrev "hvem har kastet røkelaks og egg på gulvet?". Så da tenkte jeg at det sikkert var reaksjonen hennes etter å ha spist sjokoladen min. Jeg har kjent røkelukt noen ganger når jeg har gått forbi døren hennes tidligere. Har også observert glassbong med noe brunt væske i bunn ved vinduskarmen hennes. Så jeg tok bilde av det, sendte til huseier og sa at hun ofte pleier å røyke inne. Så ble hun kastet ut. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 Det forklarer jo en plutselig craving etter sjokolade! Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 4. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2020 RRhoads skrev (1 time siden): Det forklarer jo en plutselig craving etter sjokolade! Åja så de har lyst på mye søtt etterpå Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 Mads2 skrev (6 timer siden): Så da tenkte jeg at det sikkert var reaksjonen hennes etter å ha spist sjokoladen min. Hvordan vet du hvem som spiste sjokoladen? 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Whoah jeez. Mye usammenhengende her. Skjønner at du ble frustrert her, jeg hadde også blitt forbannet. Men føler nok du tok noen forhastede valg her, selv om du kanskje føler det var fortjent. Neste gang: Ta det opp med utleier, og de som bor der. Skap dialog, og løs det her i fellesskap. Dét er lederskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå