:utakt Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 For en gangs skyld er det ikke så aller verst å være Newcastlesupporter. Det finnes de som har det verre. Maximus får målpoeng i dag. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2019 Ja, helt enig og legg merke til hvor lite kraft det er i pasningene. Slår dem så sykt løst! Tar jo et kvarter før de kommer frem Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Hangeland snakker om det jeg nevnte etter 40 min. Mellomrommet. Én gang har vi vært der, selv med mange muligheter til å spille opp der. Ikke gode nok pasningsføtter på midten til å gjøre det. Det er nettopp dette vi mangler når Pogba ikke spiller. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Hva er det Mike Dean rører med? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Carroll! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Farlig nære straffe Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Ny skade ja. Great Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Bra vi ikke kjøpte bruno fernandes, dette laget greier seg fint uten han. Fuck woodward Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2019 Enda en potensiell skade ja Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2019 Jeg greier ikke å se hvordan vi skal score jeg. Noen som liksom ser noen form for taktikk utpå der? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Young storspiller. En av få som leverer i kveld. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2019 Det er så dårlig at jeg har ikke ord. Skulle jo tro at spillerne ikke kjente hverandre en gang. Driver de kun med egentrening, eller hva skjer? Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Er helt utrolig hvor lite vi får ut av sjanser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Når januar vinduet åpner forventer jeg at alle midtbanespillere og angrepsspillere bortsett fra Pogba får terminert kontrakten sin. De kan like gjerne starte med hele akademiet, aldri har jeg sett et så dysfunksjonelt og ubrukelig united lag. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Nå nærmer vi oss litt. Bedre fremover nå, med to spisser. Kommer oss rundt på kantene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Nå griner jeg nesten Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 venta på det. måtte komme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Ginger power! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2019 Perreira. Hva faen ligger du så langt nede for !? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå