PaladinNO Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Jeg kjøpte nylig en HP Omen Z4D33AA demo-skjerm fra Komplett - den kom på fredag, men under montering fant jeg ut at strømadapteret ikke fulgte med (ekstern enhet). Original adapteret er: HP 906329-003 19,5 Volt, 6,15 A, 120 Watt. Jeg har et annet HP adapter liggende fra en laptop: HP 462603-001 19 Volt, 7,89 A, 150 Watt. Kontakten passer, men er spenningen tilstrekkelig innenfor toleransene så dette adapteret kan trygt brukes frem til Komplett får løst saken og sendt meg et nytt adapter? Jeg vet dette ikke vil være å anbefale, men jeg hadde så gledet meg til å få testet 3-skjerms oppsettet denne helgen... Endret 6. oktober 2019 av PaladinNO Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Det er en variasjon på omtrent 3% og jeg vil tippe de har tatt hensyn til større variasjon en dette. Det vil mest sansynlig fungere bra. Endret 6. oktober 2019 av sedsberg 2 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Ja dette er innenfor 2 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Det er en variasjon på omtrent 3% og jeg vil tippe de har tatt hensyn til større variasjon en dette. Det vil mest sansynlig fungere bra. Takker, da skal jeg prøve - og legge skylden på Komplett hvis enheten tar spontant fyr. EDIT: Mange takk for svar, begge to. Adapteret fungerer, og skjermen er nå operativ. Endret 6. oktober 2019 av PaladinNO Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 12. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2019 (endret) En liten oppdatering... Her er adapteret Komplett sendte meg:HP 384020-001, 19,0 Volt, 4,74 A, 90 Watt. Hvis dette er det beste dem kan gjøre, så får dem refundere meg noen 100-lapper så jeg kan kjøpe meg et originalt adapter selv. :| Endret 18. oktober 2019 av PaladinNO Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 I følge specs skal det være nok. Etter det jeg kan se bruker skjermen 75W. Men hvis den originale er på 120W så hadde jeg krevd å få en som var i det minste 120W. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 18. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2019 (endret) Komplett har sendt enda et nytt adapter, så jeg får se hva som ligger på Posten nå. Jeg presiserte denne gangen hva som er original adapteret. EDIT: Denne gangen kom et originalt HP Omen adapter. Mulig det er bare meg som er vanskelig her, men ville det ikke bare vært for Komplett å spørre meg hvilket adapter jeg trengte med en gang? Jeg kunne såklart ha sagt det med en gang, men jeg antok dem visste hva slags adapter min skjerm trengte og at det stod oppskrevet et sted i deres database. Endret 25. oktober 2019 av PaladinNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå