TheNewbie Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Er det overhodet noen andre enn meg som gleder seg til WC3 Reforged som skal komme i år? Det er skuffende lite nytt fra Blizzard, men håper det kommer på slutten av året! Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 (endret) Er det så mye å si da? Som du selv sier så har jo vi fått vite lite nytt om det, og jeg har jo spilt gjennom originalen noen ganger allerede. Så nei, ikke så mye å si egentlig. Endret 6. oktober 2019 av Stormwolf Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 jeg spilte WC3 før jeg også, dritbra spill. Jeg også er veldig interessert i reforged versjon selv om jeg enda ikke har battle.net, kanskje dette gir meg nok incentiv til å lage meg en battle.net så jeg kan prøve ut sc2 også. Lenke til kommentar
TheNewbie Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2019 Jeg spiller fortsatt online på battle.net av og til, utrolig hvor lenge dette spillet har vært populært. WOW er jo bare kjedelig i forhold til WC3! Det er vel ikke så mye å si nei, håper det kommer før nyttår! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 De har lovt at spillet skal komme i år. Selv når man går inn på kjøpesiden for spillet nå står det; "Pre-purchase: Warcraft® III: Reforged releases on or before December 31, 2019." Men det har vært overraskende lite informasjon om spillet siden det ble annonsert. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Regner med at enten så blir spillet tilgjengelig under/rett etter Blizzcon, eller så blir nok i det minste en dato annonsert da. Dem har sikkert et panel dedikert til WC3 Reforged tenker jeg. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Håper det blir god support på det. Har sykt problemer det som er ute nå. Blir plutselig disconnected eller at custom Maps kjræsjer. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Er det noe Good Old Singleplayer på dette eller er det kun online? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Det er ihvertfall valg for å spille campaign i menyen. Fikk beta før helga, men foreløpig så er det kun mulig å spille online 1v1, 2v2, 3v3 osv. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 2. desember 2019 Del Skrevet 2. desember 2019 Jeg synes wc3 fremdeles er konge, så har ikke noe behov for noen remaster for min del. Men synes det er kult hvis et online community kan vekkes til live på grunn av det! Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 Gleder meg som et barn Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 Noe nytt? Hvor mye vil det koste? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 lanseres 28 jan. koster rundt 300,- + 100,- hvis du vil ha speaial edition med ekstra skins osv.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå