shamanix Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Skal kjøpe meg en DVD-brenner men hvilken av disse to burde jeg kjøpe?: NEC ND-1300A Sony DW-U14A Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Skal kjøpe meg en DVD-brenner men hvilken av disse to burde jeg kjøpe?: NEC ND-1300A Sony DW-U14A Kanskje det er noen andre jeg burde tenke på og? Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 du burdse seriæst vuredere denne, http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...3&GrpID=10&s=pl er konge den der Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 du burdse seriæst vuredere denne, http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...3&GrpID=10&s=pl er konge den der Hadde tenkt å bruke max 1200 kr. Lenke til kommentar
vigilante Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 NEC`en er grei den med rett firmware... Lenke til kommentar
vegardm Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har selv en NEC 1300A med sonefri 1.08 firmware, som jeg er meget fornøyd med. Har brent både det ene og det andre på CD/DVD og det har aldri vært noe problem. Den er ikke så rask på CD-brenning (16X), men det skulle holde for de fleste... Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Nå har ikke jeg akkurat fulgt med i det hele tatt når det gjelder dvd - brennere og slikt , eneste jeg har fått med meg er at det er 2-4x speed eller no ? Og at en plate vanligvis kan ha noe med 4,7 gb eller no ? Kan noen som er litt inne i det forklare meg hastigheten , hvor lang tid det tar og brenne en plate , hvor stor en plate er og hvor dyre platene er ? Har noen julepenger som brenner her vett Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Nå har ikke jeg akkurat fulgt med i det hele tatt når det gjelder dvd - brennere og slikt , eneste jeg har fått med meg er at det er 2-4x speed eller no ? Og at en plate vanligvis kan ha noe med 4,7 gb eller no ? Kan noen som er litt inne i det forklare meg hastigheten , hvor lang tid det tar og brenne en plate , hvor stor en plate er og hvor dyre platene er ? Har noen julepenger som brenner her vett Det er 4.7GB(ca. 20 kr) på en dvd. Å brenne en dvd på f.eks 4x tar like lang dit som å brenne en vanlig cd på 4x(ca. 20 min). Det har kommet noen 8x brennere og. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Nec, for all del. Har den selv, og kunne ikke hatt bedre, brenner raskt og stabilt. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 du burdse seriæst vuredere denne, http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...3&GrpID=10&s=pl er konge den der Har den i sort (matcher aopen h600b perfekt:P) den oser det kvalitet fra Ambefales!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå