TorZoc Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Hei, Vurdere å skaffe meg fibernett fra Altibox og lurte på hvor mye bedre ping kan eg få. Akkurat nå har eg ADSL nett med ca 125 ms til USA (New york). Noen andre som har Altibox og kunne delt noen ping-tester fra USA? Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Hei, Vurdere å skaffe meg fibernett fra Altibox og lurte på hvor mye bedre ping kan eg få. Akkurat nå har eg ADSL nett med ca 125 ms til USA (New york). Noen andre som har Altibox og kunne delt noen ping-tester fra USA? Takk Rundt 100 - 150.. Kommer litt an på hvor i USA. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Hei, Vurdere å skaffe meg fibernett fra Altibox og lurte på hvor mye bedre ping kan eg få. Akkurat nå har eg ADSL nett med ca 125 ms til USA (New york). Noen andre som har Altibox og kunne delt noen ping-tester fra USA? Takk Eneste forskjellen blir jo bare fra deg til nærmeste fordeler/sentral. Så om du er heldig, så får du et par milisekund bedre ping. Det er fortsatt ca samme avstand til USA. 6 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Her er overact over mine resultater, 500/ 500 Altibox, testet mot New Jersey Datacenter Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Her er overact over mine resultater, 500/ 500 Altibox, testet mot New Jersey Datacenter Skjermbilde 2019-10-06 kl. 20.23.13.png Du må si hvorfra du pinger fra i landet. Forskjell på f.eks Altibox i Molde og stavanger... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Her er overact over mine resultater, 500/ 500 Altibox, testet mot New Jersey Datacenter Testet også mot denne IPen, samme linje (Altibox 500/500) fra Drammen 103ms Lenke til kommentar
datageni Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 (endret) Lurer på hvorfor svartid(ping) er viktig for deg. Om du tenker på gaming vil fiber absolutt hjelpe på i.fht adsl. Ping er ikke alt i min erfaring. Opplevde mye loss under gaming når jeg hadde adsl. Med fiber er det bort i mot null loss til de samme gamingservere i usa. https://www.speedtest.net/my-result/i/3498071666 Endret 14. oktober 2019 av datageni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå