Blesten_i_vesten Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Er det noen som har prøvd denne enda og fått napp? Jeg er bare nysgjerrig. Kommer ikke til å prøve den selv da jeg bor i en liten kommune på 5100 innbyggere der alle tror de vet hvem jeg er. Fikk det senest bekreftet fra sjefen i går som var blitt frarådet å ansette meg ("Hun er spesiell, hun holder ikke ut lenger enn en måned, du kaster bort tiden på henne"). Mulig jeg prøver den i byen, men har mistet fullstendig troen på å finne kjærligheten her jeg bor. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Viste ikke det faktisk var en reel greie. Men tror det funker dårlig, de fleste syns det blir for kleint å ta kontakt med folk på butikken. Nå spørs det hvor gammel du er, jeg ser for meg dette konseptet kan slå mer ann hos de eldre. Hva med Tinder? Lenke til kommentar
missi Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ser disse kurvene og synes de er megakleine. Jeg regner med at de som finner dem festlige er alt annet en single på grunn av sin personlighet til å begynne med. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Hadde jeg vært singel og på jakt så hadde jeg nok brukt slikt. Jeg synes det er rart i utgangspunktet at vi i samfunnet ikke har et tydelig symbol vi bruker til vanlig for å signalisere om man er singel eller ikke. Jeg tenker liksom at fy fan så mye bullshit man hadde spart seg for. Spesielt når man leser trådene her inne og ser svart på hvitt hvor forvirret mange later til å være mtp tolking, overtolking, gaming og ignoranse. Jeg antar det handler litt om den skammen mange forbinder med å søke kjærlighet. Det er liksom "flaut" for mange og man skal alltid være defensiv og passiv og samtidig skylde på alle andre for at man ikke får seg dame. 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 ... Nå spørs det hvor gammel du er, jeg ser for meg dette konseptet kan slå mer ann hos de eldre. Hva med Tinder? Så valget står mellom "bytte gebiss" og "bytte kjønnssydommer" ? 3 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Viste ikke det faktisk var en reel greie. Men tror det funker dårlig, de fleste syns det blir for kleint å ta kontakt med folk på butikken. Nå spørs det hvor gammel du er, jeg ser for meg dette konseptet kan slå mer ann hos de eldre. Hva med Tinder? Grunnen til at det er kleint er jo fordi man ikke vet på forhånd om de er mottakelige for kontakt eller ikke. Hvis noen bevisst har valgt å gå med en slik kurv merket «singel» så vet man jo at de er åpne for kontakt. Jeg hadde lett brukt en sånn kurv, og sett etter andre som brukte den. 1 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 (endret) De funker kjempebra! Møtte ei utrolig bra dame på grunn av singelkurvene. Bryllupet skal skje i butikken vi møttes. Vi skal si ja til hverandre der vi sa hei for første gang, nemlig ved fiskegratengen? Endret 7. oktober 2019 av Disorder 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Slår vel ukjent gebiss og chlamydia Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 (endret) Jeg for min del fordrar ikke dette spetakkelet. Trasket rundt på min lokale coop med en singelkurv i hver hånd en hel eftermiddag. Den eneste kvinnelige oppmerksomheten jeg fikk var fra den oppstanasige låseansvarlige som ba meg hute meg hjem! Endret 8. oktober 2019 av Sydvest 4 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Bruker ikke kurv, for de gangene jeg skal ha få varer så bærer jeg de i armene og skal jeg handle mer enn jeg kan bære så tar jeg en vogn Hvor ofte tror dere kurvene blir vasket? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 (endret) Aldri hørt om nei. Tja, jeg vet nå ikke. Det blir kanskje litt rart. Jeg går ikke i butikken for å sjekke folk, jeg føler at steder man går for å gjøre spesifikke greier, er steder man gjerne bør holde så psykologisk nøytrale som mulig. Samtidig er jeg vennlig mot arbeiderne, men det er bare for å gjøre dagen deres lettere. Jeg har aldri prøvd meg på noen i jobbsammenheng. Og jeg føler at handling og shopping er nesten det samme som jobb. Men, tja, de som vil benytte seg av det kan vel for all del gjør det. Jeg ville nok brukt den vanlige håndkurven. Føler også det kan være en kilde til falsk fordømmelse. Hvis jeg tar en vanlig kurv, kan altså andre tro at jeg ikke er singel. Da kan jeg jo gå glipp av min livs kjærlighet ^^ Dubious: Du har et poeng der ^^ Jeg føler meg skitten hver gang jeg tar en sånn kurv. Hvis det er vinter, bruker jeg hansken til å bære den i. Ellers prøver jeg å bære den ved albuen, på jakka, som man jo vasker av og til. Mener å huske å ha lest en artikkel at det var maasse bakterier på disse kurvene. Forferdelig ekkelt, kan de ikke vaske dem av og til?? Men jeg vil vel tro at en handle-vogn- som du nevner, håndtakene på dem er vel ikke noe reinere. Endret 8. oktober 2019 av Taurean Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Handlevogner blir faktisk vasket/spylt innimellom (noen plasser) og de blir som regel tatt med ut i regn Håndtaket er glatt, mens håndtaket på kurvene som regel ikke er helt glatte Håndtaket på handlevogner kan enkelt vaskes selv med en klut om man faller i den kategorien Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Perfekt til "biff og blowjob"-dagen. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Handlevogner blir faktisk vasket/spylt innimellom (noen plasser) og de blir som regel tatt med ut i regn Håndtaket er glatt, mens håndtaket på kurvene som regel ikke er helt glatte Håndtaket på handlevogner kan enkelt vaskes selv med en klut om man faller i den kategorien Både handlekorger og handlevognen skal butikken ha rutiner for å reingjer, samt at mattilsynet foretar kontrollar. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Perfekt til "biff og blowjob"-dagen. Dette er ikke et stikk til deg, men til uttrykket .. aldri hørt et teitere uttrykk. Hvem fant det opp og hvorfor har det blitt en så stor trend-greie? Kan det ikke bare få dø en stille død ^^ Man blander vel ikke uttrykk med delikate matretter og ekle sex-akter? Må være noen uten noen som helst raffinert ordforråd. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 (endret) Synes eigentleg at konseptet er litt rart, dagligvarebutikken er oftast ein plass der ein er innom i full fart fordi ein har litt dårleg tid og må handle inn til dagens middag, så det er ikkje alltid beste plassen for å slå av ein prat. I tillegg så er kanskje innholdet i handlekorga litt vell avslørande og bidrar til eit dårleg fyrsteinntrykk. Det er nok ikkje dagen du har handlekorga full av grønsaker og fersk fisk at du møter drømme-mannen/dama, det er nok helst den dagen du har handla sanitærprodukt, snop og anna junkfood. Kan det bli kjærleik ved fyrste blikk når dama har ei singelkorg med bind, 1 kg med sjokolade og 12 øl på ein onsdags ettermiddag? Eller når mannen har fylt opp korga med Coka-Cola og Grandiosa og avsluttar handelen med å bestille General; laus? Endret 8. oktober 2019 av The Avatar Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Dette er ikke et stikk til deg, men til uttrykket .. aldri hørt et teitere uttrykk. Hvem fant det opp og hvorfor har det blitt en så stor trend-greie? Kan det ikke bare få dø en stille død ^^ Man blander vel ikke uttrykk med delikate matretter og ekle sex-akter? Må være noen uten noen som helst raffinert ordforråd. Biff og oralsex dagen hadde vel ikke samme klang Du synes oralsex er ekkelt? Du takker nei når du får tilbudet? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Biff og oralsex dagen hadde vel ikke samme klang Du synes oralsex er ekkelt? Du takker nei når du får tilbudet? Fyren synes det er ekkelt å ta i håndtaket på handlekurven. Jeg tror han ikke er spesielt glad i tisser og munner i skjønn forening nei. ? Anonymous poster hash: 094e4...c77 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Jeg er ikke glad i sånn barnslig tullprat ^^ 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Sært påfunn som jeg ikke tror blir brukt mye. Nordmenn er for lukka til å gjøre slikt. Matbutikker er bare for å gå inn, kjøpe det man trenger til uka og så gå ut. Har jeg lyst til å være sosial går jeg heller på en bar eller andre aktiviteter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå