AndersT2 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg trenger en ny musematte til min mus Logitech MX700, kan noen som har erfaring si hvilken jeg burte ta, har i dag en gammel IBM PS/2 musematte fra 1991 som funker bra, men den begynner å gå opp i kantene. Finnes det ikke noen bra musematter som ikke har tøy topper? helst en som de har på microplex, siden jeg skal ha en kjøler derifra så kan jeg ta det sammen. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Icemat Liker den veldig godt eg hvertfall.. www.icemat.com Lenke til kommentar
hainz Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Func matte går for å være den beste, har den selv, MEN hvis du er en ivrig gamer, så slites den ganske fort, hvis begrenset budsjett er icemat bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 IceMat med skatez(er en must) eller fUNC sin. Synes MX'en trives bedre på func men det er min mening Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Synes MX'en trives bedre på func men det er min mening Har selv MX700, Func1030 og mouseskatez fungerer som en drøm. Det beste av det beste. Lenke til kommentar
rogersj Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hey. Selv bruker jeg Steelpad ( selges også under navnet steel Icomat) . LAget av aluminium , så den slites garantert ikke. Skatez for best gli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå