pokepetter Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Jeg har nå fått problemer med når jeg "copy/paster" et bilde inn i paint og skal lagre bilde etter jeg reinstallerte win2000. Men saken er, når jeg skal lagre fil så står det neppe "JPEG" eller "JPG" det står bare. Monokrom punktgrafikk(*.bmp, *.dib) 16-fargers punktgrafikk(*.bmp, *.dib) 256-punktgrafikk(*.bmp, *.dib) 24-biters punktgrafikk(*.bmp, *.dib) Dette er di eneste 4 valgene jeg får. Hva er galt? takk. /Highlander Endret 26. desember 2003 av pokepetter Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Ingenting er galt, det skal være slik. Bruk heller et annet bildebehandlingsprogram som støtter f.eks. jpg formatet Edit: Hmm, på WinXP går det ann, noe jeg ikke har lagt merke til av naturlige årsaker (Photoshop) . Kanskje paint får denne funksjonaliteten ved siste sp til w2k Endret 26. desember 2003 av kjhanken Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Kanskje paint får denne funksjonaliteten ved siste sp til w2k Nope... Hva med photoshop, paint shop pro, eller acdsee eler hva det heter. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 kva OS du har? Win2k så støtter paint ikkje jpg... det er fordi den "kodeken" mangler. XP har den "kodeken" inne så den støtter det. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hva har dette med hardware å gjøre? Lenke til kommentar
inSain Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 som de sier her, paint har bare denne egenskapen i Win XP. Men der finst mange gratis programmer som kan gjøre jobben. paint shop pro f.eks. "off topic som dere liker å kalle det", nei, dette hadde ikke mye med hardware å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå