Limbeck Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Muligens den beste verdenen jeg har spilt. Og muligens den dårligste storyen jeg har spilt. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Så de nevnte på IT Avisen at hvis man forhåndsbestilte på Rockstar sin Game Launcher innen 22 oktober (åpner vist salget 9 oktober), så fikk man med en haug av de gamle Rockstar GTA spillene. Da slipper jeg å styre med CD og DVDer hvis jeg skal spille dem igjen, samt ett par jeg ikke har spilt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Selv om storyen er kjedelig så har det en open world multiplayer med det beste skytesystemet per dags dato i noen spill. Det føles ekte ut når du skyter og vanvittige brae effekter. Det eneste jeg håper Rockstar fikser til spillet er ordentlig anti-cheat så vi ikke får flyvende cowboyer som skyter laser. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Bra! Det var på tide at jeg også får mulighet til å kaste suffragetter til krokodillene. Gleder meg virkelig til å kjøre opp detaljnivå på dette og teste skikkelig og tweake det til it can't be tweaked no more. Det er jo dette man får på pc og som konsoll-folket ikke forstår. Og det er greit - vi vil aldri bli enige heller tror nå jeg. Noen vil at 'det bare skal funke og noen investerer tid å penger for ' at det kanskje skal bli heeelt insane Pc folk er gale og jeg er en av de....... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 (endret) Kva pris kan ein vente?Garantert 599. Blir vel å vente på Steam versjonen her.. Endret 5. oktober 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Sorry roc. Har allerede sett en komplett walkthrough på tuben og ble ikke akkurat imponert. For mye prat og for lite action. "Komplett" walkthrough faktisk, høres slitsomt ut - du må ha sittet noen uker på youtube du da? Men nei, dette spillet er ikke noe "CoD" for å si det sånn. Man skal ta seg særdeles god tid for å spille RDR2, det er nok ikke et spill som passer for alle. Lenke til kommentar
Hauerik_ Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Har det på xbox one x'en, men klarer aldri og venne meg til kontroller og framedrops. Så da gledes dette enormt! Lenke til kommentar
Erlho Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Kommer aldri til å kjøpe dette da jeg har sett det meste av spillet på YouTube eller hos venner.. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 YEEESSS!! Har hatt lyst til å spille RDR2 igjen men har håpet på at det skulle komme på pc. Amazing news! Synd det ikke kommer på Amiga! 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Moderatormelding 29 Innlegg som diskuterer Playstation 5 ytelse vs PC er splittet ut til følgende tråd :https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1856890 Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Blir gøy å teste ut hva 25k med hardware oppfører seg med dette spillet. Likte spillet, men syns det er masete å spille på konsoll så jeg bare kjørte gjennom storien uten å gjøre mye side missions. Og jeg skal vel ta en kort tur innom online delen, og håpe jeg får meg noen timer med morro, før grind, mikrotransaksjoner og cheaters ødelegger. Lenke til kommentar
Puzzlefuzz Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Hmmm, dette kommer til å bli et durt spill for meg, da det nok er dette spillet som endelig tvinger meg til å investere i ny PC. Dette blir knall! Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Garantert 599. Blir vel å vente på Steam versjonen her.. Vi ses til sjøs! Lenke til kommentar
jmalmin Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Rockstar er gode til å få folk til å skaffe spillene på både PC og på Console, men siden jeg ikke kjøpte spillet på console så ser jeg frem til å få spillet på PC. Jeg håper bare at det blir en bra port. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 GTA V var 10 ganger bedre på pc enn konsoll, så dette er ikke ukjent terreng for de 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Porting er vel ikkje så stort problem lengre. Er det så stor forskjell på konsoll og PC? Og uansett er det Rockstar det er snakk om her. Dei veit korleis dei lagar eit PC-spel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå