akelbo Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Lanseringen satt til november.Red Dead Redemption 2 offisielt kunngjort for PC 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 I f**ing knew it! YES! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Så bra. Dumt at de enda ikke har lansert en PC versjon av RDR1. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Da har det vel akkurat vært ute lenge nok på konsollene til at folk kjøper det en til gang for å få spille det igjen på PC. De er noen luringer Rockstar 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Da har det vel akkurat vært ute lenge nok på konsollene til at folk kjøper det en til gang for å få spille det igjen på PC. De er noen luringer Rockstar De er det.. Det er jo akkurat dette de vil. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Jeg har ikke spilt dette pga dette. Dette er gode nyheter! :D 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+192384 Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 YEEESSS!! Har hatt lyst til å spille RDR2 igjen men har håpet på at det skulle komme på pc. Amazing news! Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Og dette ble holdt hemmelig fordi?? $$$$ Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Jeg har kjøpt det en gang, det holder. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Det her kommer til å bli INSANEEEEEE online med mus og tastatur. Nå er jeg glad jeg ikke fullførte det på konsoll. Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Har ikke fullført det på konsoll, så kjøper det ikke igjen på PC for å ikke fullføre det der heller. 4 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Da har det vel akkurat vært ute lenge nok på konsollene til at folk kjøper det en til gang for å få spille det igjen på PC. De er noen luringer Rockstar Eg går fem på kvar gong, men det er med viten og vilje, primært pga. spoilere. GTAV trur eg til og med eg kjøpte tre gonger... Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Så bra. Dumt at de enda ikke har lansert en PC versjon av RDR1. Koden er vist spaghetti (pun intended) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Koden er vist spaghetti (pun intended) Ja, jeg har hørt rykter om dette.. Men det kan da ikke være såå vanskelig? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Yes! Flott! Lite skår i gleden at det ikke kommer på Steam før i desember, men det var i alle fall ikke et helt år, sånn som med andre spill. Fuck Epic. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Da har det vel akkurat vært ute lenge nok på konsollene til at folk kjøper det en til gang for å få spille det igjen på PC. De er noen luringer Rockstar Har det xbone, og det holder da jeg aldri har orket å spille det ferdig. Hvorfor kan en ikke skru av de jævla kjedelige animasjonene som f. Eks når man jakter og flår et dyr. De animasjonene for hver jævla dyr... ????? 2 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Kondolerer med Cowboysimulator 2.0 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) Kommer til Stadia på lansering også. Kan hende jeg gir det en sjanse til. Frister jo litt å spille i 4K HDR 60FPS. Kan jo bare tenke hvilke monster PC som kreves for å gjøre det.... Endret 4. oktober 2019 av LarZen Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Sorry roc. Har allerede sett en komplett walkthrough på tuben og ble ikke akkurat imponert. For mye prat og for lite action. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå