Gå til innhold

Bygge kabinett med gipsplater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kunne kledd gipsen utapå der igjen med plexi eller aluminium... hadde blitt et solidt kabinett det.. og hadde nok blitt stilig.. :D

når man kobler HD'er sammen i RAID, er det sånn at du bruker HD'ene som 1 da? så hele sulamitten blir //c: liskom (eller hva det heter)... hater å ha plass over flere disker.

fortsatt takk for alle svar

Lenke til kommentar

ville berre si en ting,

styrken er ingen problem, du må nesten ha en treramme på innsiden som tåler ganske mye juling, denne vil all belastnigen vere på.

og vist gipsplatene blei brukt til og pusse opp badet så koster det jo ingenting og prøv,

har selv bygd et trekabinett, det kostet ca 500kr siden det kunn var kryssfinner og litt plexi jeg brukte (resten var slikt jeg hadde i kjelleren) det ble ferdigt på 1,5 uker

Lenke til kommentar

ok, tror nok det er noe jeg kommer til å prøve meg på... kommer til å legge ut bilder her, så dere får se hvordan det går hvis jeg kommer igang! :) er jo første gang jeg driver med noe sånt, så kan bli spennende.. virker som en kul hobby å drive med casemodding :D

fortsatt takk for alle svar, kom med flere hvis noen har mer å legge til!

btw, kan noen sjekke ut Dataen min (pdf) og si meg om jeg bør selge denne, skyte inn litt penger å bygge helt ny, eller om jeg bør oppgradere den som den er for noen tusninger? :)

Anders

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...