oLLa Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Skal det lyse rødt på Geil Golden Dragon-RAM, eller...? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvis alt funker som det skal så skal det det Gjorde det hos en kompiss av meg ivertfall Lenke til kommentar
Raider Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ja det skal lyse.. Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Okey, måtte bare være på den sikre siden. Har et HERLIG problem! Får No Signal selv om skjermkort og skjerm fungerer. Systemet er splitter nytt og har en total kostnad på rundt 20 000,- Har venta i til sammen 3 måneder, og "venter" fremdeles. Klikker snart! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har hatt det problemet, men da dyttet jeg bare skjermkortet bedre på plass... Det trenger jo ikke å være det som er problemet... Prøvd å bytte skjerm, kabler, skifte skjermutgang? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Kan være det er dårlig kontakt i AGP porten. Blås litt i den, kan være noe støv som ligger i AGP porten som gjør det, så setter du 3dkortet inn på nytt Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Har gjort disse tingene jah. Lenke til kommentar
.Tv.Neo Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Kan være det er dårlig kontakt i AGP porten. Blås litt i den, kan være noe støv som ligger i AGP porten som gjør det, så setter du 3dkortet inn på nytt trodde d var nytt eg? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hva slags pip hører du når du starter maskina? Hva slags hardware har du? Det er lettere å svare om du forteller dette! Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ta alt fra hverandre og sett det sammen igjen, det kan gjøre under... ellers ville jeg ha latt en venn se på det, da han kanskje legger merke til noe som ikke du så! Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Kabinett: Lian Li PC6099 PSU: Fortron/Source 350W (12cm vifte) HK: Abit IC7-Max3 CPU: Intel Pentium 4 3.0 GHz RAM: Geil Golden Dragon PC3700 AGP: Hercules 3D Prophet 9800XT 256 MB HD1: WD Raptor S-ATA 36,7 GB HD2: WD S-ATA 250 GB EDIT: Har tatt alt i fra hverandre og bygget opp på ny. Jeg la merke til en ting. Det hadde kommet kjølepasta ned i hullet (oppe i hjørnet) på CPU og ned under den. Betyr dette noe? Endret 26. desember 2003 av oLLa Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Kan være det er dårlig kontakt i AGP porten. Blås litt i den, kan være noe støv som ligger i AGP porten som gjør det, så setter du 3dkortet inn på nytt trodde d var nytt eg? Mener du med det? Har jeg sagt at det er gammelt? Kan være at et hårstrå har falt oppi agp porten, eller noe som ligger inni den fra før av? Endret 26. desember 2003 av Gef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå