ZerBox Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg pleier å spille Unreal Tournament(ikke 2003), men for en stund siden fikk jeg et problem med maskinen som gjorde at jeg måtte sette XP-cd'en i og velge repair. Alt gikk fint, emn når jeg skulle spille UT gikk det så utrolig seint(når jeg springer går det mindre enn halvparten så fort som det går å gå til vanlig på spillet). Jeg prøvde å legge inn spillet på ny med siste patch, men det nyttet ikke. Prøvde også å sjekke alle instillinger, men de var som de alltid hadde vært. Nylig la jeg inn hele XP på ny og fikk nytt skjermkort. Skulle prøve å spille spille da, men samme problem er der enda. Noen som har anelse om hva det kan være? Plager skikkelig! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvis det er det originale unreal du prater om så kan ikke dettte kjøres i XP, da krasjer spillet og skjermen kan bli svart. Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) -- fjernet linker til warez-relatert materiale, og advarsel utdelt -- Endret 28. desember 2003 av daysleper Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Fra retninglinjene: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hvis du har cden så prøv å reinstaller spillet iallefall...evt nyeste drivere Lenke til kommentar
mago Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har du prøvd med å forandre game speed i options/preferences Lenke til kommentar
Toa Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg pleier å spille Unreal Tournament(ikke 2003), men for en stund siden fikk jeg et problem med maskinen som gjorde at jeg måtte sette XP-cd'en i og velge repair. Alt gikk fint, emn når jeg skulle spille UT gikk det så utrolig seint(når jeg springer går det mindre enn halvparten så fort som det går å gå til vanlig på spillet). Jeg prøvde å legge inn spillet på ny med siste patch, men det nyttet ikke. Prøvde også å sjekke alle instillinger, men de var som de alltid hadde vært. Nylig la jeg inn hele XP på ny og fikk nytt skjermkort. Skulle prøve å spille spille da, men samme problem er der enda. Noen som har anelse om hva det kan være? Plager skikkelig! Sjekk at Game Speed i Preferences (mappe Game) er satt til 100%, samt at du har valgt Game Style "Hardcore" og Game Speed 100% når du starter et map (practice session). Hva skjer om du spiller online? Virker det? Tror ikke du skal stresse for mye med selve XP, for det skal virke fint også uten SP1. Du kan også bytte ut UnrealTournament.ini med Default.ini og User.ini med DefUser.ini til å få tilbake spillet med alle defaulte settings. Ta backup av UnrealTournament.ini og User.ini og legg inn defaulte ini filer. Da kjører UT som om den skulle vært nyinstallert. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Skjekk om andre rendring device fungerer (enn direct x) Bruk console å skriv preferences å ta vekk alle avanserte rendringmetoder. Legger du inn siste patch skal allt kunne fungere fint egentlig. Skriv 'Slomo 1' i console, og skjekk FPS'en. Har en følelse av at i practice session baserer mye av raskheten til gameplay'et på fps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå