steinjarle Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Bose trekker tilbake Sleepbuds og sier unnskyld til kundene Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Jeg hadde et annet bose sett der batteriet ikke gjorde jobben sin Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Forferdelig irriterende. Produktet er fantastisk og jeg er egentlig helt avhengig av det. Men det har så mye bugs, og det er lotto om det fungerer eller ikke. Håper de får fikset problemene og gjeninnført produktet. Lenke til kommentar
oneword Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 kjempeproduktide som fungerer når det fungerer, men som artikkelen sier: altfor mye feil. Et annet problem, for min del ihvertfall, er mangelen på "rene" støylyder som white-noise, pink noise, brown noise osv, og at støylydfilene varer for kort, så man hører loopsene (som regel 5-10 sekunder), og man blir forstyrret av det...nok til å slite med innsovingen. Noen av lydfilene er det umulig å høre loopsene, så greit når man velger dem. Jeg returnerer dem, da jeg syns 3000kr er for mye ift kvaliteten på resultatet. Men kjøper lett ny versjon om den garanterer bedre resultat. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ingen som tenker bivirkninger av å kjøre støy rett i øret mens man sover? Blir jo helt psycho i hodet av det 1 Lenke til kommentar
member_206076 Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ingen som tenker bivirkninger av å kjøre støy rett i øret mens man sover? Blir jo helt psycho i hodet av det Hvorfor skulle man bli "psycho i hodet" av det? Dette er ikke noe annerledes enn feks. å skulle sovne til lyden av en elv eller et fossefall. Lyd er lyd - hvorvidt den oppleves som belastende eller ikke, forutsatt at dB ikke er innenfor skadelige nivåer, handler om den som hører den. 3 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ingen som tenker bivirkninger av å kjøre støy rett i øret mens man sover? Blir jo helt psycho i hodet av det Det viser seg faktisk å være motsatt. Om du ikke hører noe som helst, så blir du gal. 1 Lenke til kommentar
Hoffy Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ingen som tenker bivirkninger av å kjøre støy rett i øret mens man sover? Blir jo helt psycho i hodet av det Faglig grunnlag, eller «logisk synsing»? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) Det viser seg faktisk å være motsatt. Om du ikke hører noe som helst, så blir du gal. Ja, folk holder ikke ut total stillhet mer enn kort tid. Endret 4. oktober 2019 av plankeby Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ja, folk holder ikke ut total stillhet mer enn kort tid. Ser ut til å gå bra for de som er døve. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ser ut til å gå bra for de som er døve. Ikke helt det samme Lenke til kommentar
Cowfefe Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 stort av et firma på inrømme at produktet sitt ikkje er godt nok. Den enkle veien for mange er vell å presse på kunde(n), at det skyldes brukerfeil. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ser ut til å gå bra for de som er døve. Total stillhet i denne sammenheng er vel mer så stille at du hører din egen kropp pumpe blod og puste og alt mulig. Som å "høre" stillhet. En døv person ville ikke hørt det engang. En god og relevant video på dette https://www.youtube.com/watch?v=mXVGIb3bzHI 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Total stillhet i denne sammenheng er vel mer så stille at du hører din egen kropp pumpe blod og puste og alt mulig. Som å "høre" stillhet. En døv person ville ikke hørt det engang. En god og relevant video på dette https://www.youtube.com/watch?v=mXVGIb3bzHI Hører meg selv puste ganske lett nå jeg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Hører meg selv puste ganske lett nå jeg Tror du forstår hva jeg mente Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Noen som har disse selv og som kan si noe om hvordan de er å sove med rent komfortmessig? Er det mulig å sove på siden med disse i ørene? Er litt var for lyder når jeg skal sove, så hender jeg bruker øreplugger for å unngå å våkne av lyder. Akkurat nå går det i et par Fender konsertplugger som jeg egentlig bruker når jeg kjører motorsykkel for å unngå vindstøy. Disse demper -32 dB og er således veldig bra til å dempe støy. Men de har ganske lange "håndtak" for pluggene lett inn og ut av ørekanalene og om jeg snur på siden mens jeg sover med pluggene i så våkner jeg fordi øret vendt ned mot puta blir ømt. Hvordan er sleepbuds? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 For de som vil ha stillhet, og ikke noe vondhet eller noe, er disse ultimate: https://m.clasohlson.com/no/%C3%98repropper-av-silikon/34-886?gclid=CjwKCAjwxOvsBRAjEiwAuY7L8rVvBf65wKMQlIU4S0sz1lRZBWJbWz-43-32fzxJYkH01tWNv5uh6xoCodEQAvD_BwE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå