djgudleif Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Frekt vet jeg ikke. Men jeg vet at jeg aldri spiser en drue uten å fått den hjem og vasket den først. Du er neppe den første som har kladdet på druene for å ta en smaksprøve... Mennesker er ikke så farlige og ekle. Vi tåler det Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 det er bra for imunforsvaret å få i seg bakterier også, hvis alt rundt deg er "sykehusrent" så blir du som oftest fortere sjuk når du blir utsatt for bakterier Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 det er bra for imunforsvaret å få i seg bakterier også, hvis alt rundt deg er "sykehusrent" så blir du som oftest fortere sjuk når du blir utsatt for bakterier Vi får i oss nok via mat og generell livsstil. Man trenger ikke å utsette seg for unødvendig risiko. Kanskje noen har begredelig håndhygiene og nettopp være på dass før de dro til butikken? Kanskje rotter og mus har krøpet over dem, også under transport? Kanskje det er parasitter- eller egg på dem? Man vet aldri. Dét man får i seg ved vanlig hygienebehandling, er jeg kanskje med på er greit. Men noen grenser må det vel finnes? Minner meg om en gang jeg skulle hjelpe noen med forberedelse til et selskap, lage gryterett til 40 mennesker. Personen jeg skulle hjelpe vasket seg ikke på henda én eneste gang. Jeg er motsatt, gjør det hele tida. Så bare nevnte jeg "Skal bare vaske meg på henda først" da sa h*n surt "Tror det er sunt å få i seg litt dritt jeg."... tenkte ikke på at det vi lager er til 40 andre også. Fikk halvveis panikkanfall ^^ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 hørt om sunn fornuft? for mye av en ting er sjelden bra. jeg sa ikke at du skulle spise bikkjedritt, men det er ikke bra å være helt fanfatiker andre veien heller Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 hørt om sunn fornuft? for mye av en ting er sjelden bra. jeg sa ikke at du skulle spise bikkjedritt, men det er ikke bra å være helt fanfatiker andre veien heller Var du som begynte ^^ med "sykehusrent" ^^ hehe Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Kolonial har gode druer. Kjøper de blå, de er så saftige og gode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 (endret) Dere kan få en "karamell" av meg , Connery style Endret 16. november 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Du får tak i gode druer på Vinmonopolet. 1 Lenke til kommentar
mellowman Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 OBS har 40% avslag på 'smak forskjellen' druer nå, om du er COOP medlem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå