Hedonism Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 En slektning av meg skal kjøpe seg ny mobil i morgen og valget står mellom Samsung S10+ eller Huawei P30 Pro. Det som er viktig for ham er å få overført alle meldinger som i sms og mms fra Samsung S7'en han bruker i dag. Har noen her erfaring med å overføre slike data fra Samsung til Huawei? Jeg ser Huawei tilbyr en Phone clone-app men etter litt googling så virker det som om folk har blandet opplevelse med bruk av denne mellom ulike mobilmerker. Jeg tenker Samsung S7 til S10+ vil fungere mer smertefritt ved overføring av data men han virker å være mest giret på en Huawei. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) Bruk phone clone den fikk med alt fra min Sony xz1 til min nye P30. Denne appen er ferdig installert på Huawei. Jeg hadde problemer med appen helt til jeg satte sim-kortet i den nye mobilen, da virket det perfekte. Husk, hvis det er mye på mobilen så kan det ta laaaaang tid. Endret 4. oktober 2019 av hojohansen Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2019 Hørtes bra ut, skal se på det i helgen og håper det fungerer greit. Viktigste er sms og mms, resten bor i skyen som i Google (kontakter, foto med mer). Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ingen problem, jeg fikk med kontakter, sms/mms og telefonsamtalelogg overført. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå