Gå til innhold

Samsung Galaxy Fold - Snart tilgjengelig hos Telia

Merko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk sms av Telia i sted, skjønte ikke hvorfor men jeg meldte meg nok opp på interesselisten deres i vår før den ble utsatt. Huff, det frister å bestille en selv om jeg egentlig har bestemt meg for å la være. :)

Jeg lar nok være selv. :) 

Prisen er en ting, men den tåler (etter hva jeg har fått med meg) for lite. Vil ha en telefon jeg kan ha med meg over alt, da er nok ikke dette telefonen.

Uansett så liker jeg designet på Huawei sin en del bedre. Men frister faktisk noe med Surface Duo også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fri på en fredag + mer penger enn vett = innkjøp av en stykk Samsung Galaxy Fold.  :)

post-13363-0-38305100-1571389195_thumb.jpg

Jeg bare klarte ikke la være da jeg har hatt lyst på denne siden jeg så de første videoene og bildene av den i vår. Så får jeg se om det er en mobil jeg kan leve med som hovedmobil fremover eller om det blir en kuriositet jeg drar frem når jeg føler for det. Håper på det første siden det er mye penger for en ekstramobil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981

Fri på en fredag + mer penger enn vett = innkjøp av en stykk Samsung Galaxy Fold. :)

IMG_20191018_105051.jpg

Jeg bare klarte ikke la være da jeg har hatt lyst på denne siden jeg så de første videoene og bildene av den i vår. Så får jeg se om det er en mobil jeg kan leve med som hovedmobil fremover eller om det blir en kuriositet jeg drar frem når jeg føler for det. Håper på det første siden det er mye penger for en ekstramobil.

Hva heter bloggen din?

Lenke til kommentar

Fri på en fredag + mer penger enn vett = innkjøp av en stykk Samsung Galaxy Fold. :)

IMG_20191018_105051.jpg

Gratulerer ?.

Blir spennende å høre hva du synes om den.

For øvrig vil jeg ikke si du er uten vett selv om du svir av enorme summer på en mobil. Hvis det er det som er interessen, så er det forsvarlig. Hadde du svidd av 20k på noe du overhode ikke interesserte deg for, så er det ikke like forståelig.

Håper du blir fornøyd ?

Lenke til kommentar

Takk for hyggelige ord, dette er en av mine hovedinteresser på fritiden så det finnes nok muligens verre ting å bruke pengene mine på :)

post-13363-0-06171300-1571390664_thumb.jpgpost-13363-0-92966200-1571390669_thumb.jpgpost-13363-0-15161100-1571390676_thumb.jpg

Skal reise på helgetur litt senere i dag så får se om jeg rekke å sette den opp slik at jeg lar iPhone 11 Pro Max´en ligge hjemme. Er vel litt for fristende å ikke ta den med!

• Liker 1
Lenke til kommentar

IMG_20191018_105051.jpg

Gratulerer :) oppdater hos gjerne om hvordan den er i bruk når du har fått prøvd den litt!

Lenke til kommentar

Gratulerer :) oppdater hos gjerne om hvordan den er i bruk når du har fått prøvd den litt!

Takk, og skal holde dere oppdatert. :)

Har foreløpig bare satt den opp og lagt over en del av appene jeg trenger i hverdagen så får jeg sette den opp fullstendig over helgen. Blir både denne og 11 Pro Max´en på helgetur i tilfelle jeg ikke har fått med alle appen jeg skulle trenge. Er redd jeg kommer til å savne iPhone-kameraet dog, Samsung sitt er bra men jeg er veldig imponert over det Apple har fått til denne generasjonen. Men så er det jo det å kunne brette ut en stor skjerm når jeg vil se video eller surfe som bare føltes som noe helt unikt og spennende etter noen timers fikling.  :wee:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Takk, og skal holde dere oppdatert. :)

Har foreløpig bare satt den opp og lagt over en del av appene jeg trenger i hverdagen så får jeg sette den opp fullstendig over helgen. Blir både denne og 11 Pro Max´en på helgetur i tilfelle jeg ikke har fått med alle appen jeg skulle trenge. Er redd jeg kommer til å savne iPhone-kameraet dog, Samsung sitt er bra men jeg er veldig imponert over det Apple har fått til denne generasjonen. Men så er det jo det å kunne brette ut en stor skjerm når jeg vil se video eller surfe som bare føltes som noe helt unikt og spennende etter noen timers fikling. :wee:

@Hedonism, du kan fort bli det dyreste som har hendt meg i år ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er selv storfornøyd med min Galaxy fold.

Mine venner har klaget mye over at jeg skulle kjøpe denne... Den tåler jo ingenting... plastikk skjerm... nei huff.

Tlf´ene var jo plastikk skjermer før og.. fungerte fint det.

Koster tlf´en 21k... Så passer man på den.

Utrolig digg med kun å ha en enhet som har mulighet for større skjerm når man skal surfe/se video eller multitaske imens man venter i bil/buss.

Har vel trykket konstant på min siden 10:00 i dag.

Blir min faste tlf framover, eneste hensyn jeg kommer til å ta er å bruke galaxy klokka med esim viss jeg skal ut i regn eller stranden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...