wolfman70 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er det andre som har 7650 som synes det er veldig dårlig høytaler på denne.. lyden er svært lav ved ringing også...Noen som vet om det er bare å skifte den eller er den bare slik? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 er en buzzer som brukes ved ringing Lenke til kommentar
wolfman70 Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Hva vil det si, skal denne skiftes og eventuelt er det kostbart? Lenke til kommentar
wolfman70 Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Er ikke sikker på om denne gjelder lenger, eg kjøpte den brukt... Men kan jo stikke innom mobil verkstedet og sjekke det da... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 viss du sender meg imei nr ditt via pm kan jeg sjekke dette neste gang jeg er på jobb (= ( blir vell lørdagen ? ) jeg kan finne garantien i forhold til når mobilen er produsert, ikke kjøpt )= Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ****** har ett problem med høytalern jeg også.. Kjøpte brukt og spilte av en ringetone i "handsfree-mode" sånn at alle kan høre det.. så kom jeg nær den nærhetsensoren så lyden gikk til høytalern på øret. da beggynte den å skurre.. Så nå hører jeg nesten ikke hva folk sier Kjøpt brukt så tviler på at det er garanti igjen.. Noen som kan hjelpe ? Pappa skal sende inn til noen han kjenner på nokia men tror ikke det går siden jeg ikke har kvitteringa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå