AfterGlow Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Microsofts nye laptop har større skjerm – og denne gangen er USB-C på plass Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 "Microsoft påstår at prosessorløsningen gjør maskinen til den raskeste 15-tommeren på markedet." Sier de ikke egentlig "Best in class", noe som vil si beste ultralette 15-tommeren, som de er såsi alene om? Lenke til kommentar
Machz Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Men fortsatt ingen Thunderboltstøtte? WTF? Hvorfor er Microsoft så sabla treg med å inkludere slike ting? Leter etter en bedre reisevennlig pc enn Yoga 830 jeg har nå som er utrolig dårlig kvalitet på men Thunderboltstøtte skal jeg ha på, også på neste PC. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Sier de ikke egentlig "Best in class", noe som vil si beste ultralette 15-tommeren, som de er såsi alene om? Hvorfor vil ikke 15" Macbook gå i denne klassen? Er da ganske lette de Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Men fortsatt ingen Thunderboltstøtte? WTF? Hvorfor er Microsoft så sabla treg med å inkludere slike ting? Leter etter en bedre reisevennlig pc enn Yoga 830 jeg har nå som er utrolig dårlig kvalitet på men Thunderboltstøtte skal jeg ha på, også på neste PC. Sikker på at det er en Yoga 830? Jeg kan ikke finne den igjen i katalogen og ikke når jeg googler heller. Yoga 730 13" derimot er av aluminium og veier bare 1.2 kilo. En ypperlig maskin og av ypperste kvalitet. Har selv en 720 og ikke hatt bruk for Thunderbolt enda, men nå har jeg fått meg 4K skjerm, så da må den brukes for å få 60Hz bilde på 4K oppløsning. Håper jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå