bluescreen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Driver å skal kjøpe meg et nytt kabinett, som jeg har tenkt til å bruke som utgangspunkt for en god del moding og vannkjøling. Det bør være ganske stort (minimum 4stk 5¼" brønner, 4stk interne 3½" brønner). Har sett litt på Lian Li PC73SL, men veit ikke om det finnes noen bedre/kulere/mer praktisk kabinetter å få kjøpt til under 3000kr... Derfor lurer jeg på om noen har noen bra forslag?? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) hva med dette da, har siklet litt etter dette selv, men er en liten fattig gutt så hva kan jeg gjøre edit : lol @ me, så ikke at det var det samme kabinettet Endret 26. desember 2003 av ballemann Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Joa, det er PC73SL det Kult kabinett, har litt lyst på det sjøl, men kan jo hende det finnes et enda fetere jeg ikke har sett...? En annen ting er vel at det kan bli et problem å få lagd hull i sideplata pga støydempingsmattene... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Han som laget mahogny magic måte jo ha fått innspirasjon fra noe, som detr sto i artikkelen hans, kostet de fra ca.3000kr husker ikke hva duden heter men det kan vel la seg ordne, sikkert noen som vet hva han heter for noe Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) hva med dette da.. synes det er veldig bra: http://www.dansdata.com/llpc60xx.htm Endret 26. desember 2003 av Traxco Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Den var ikke dum! Hmm... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Personlig tror jeg det neste kabinettet jeg kommer til å kjøpe meg er LePont 201, de har det på microplex til 1300 kr. Jeg kommer nok til å kjøpe det i en annen utføring, men likefullt. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hva skal du med alle brønnene da? Nok med to-tre 5¼" brønner Man setter inn en DVD-brenner og en viftekontroll..... Se heller om du kan sette på fornuftige vifter..gjerne med plass for en 120mm som du kjører på 8V... Og PSU må ha bare en stor vifte nåtildags. Så ser du til at du får ordentlig lufting bak HK. I dag må du tenke varme lufting varme lufting.... Her er et moderne. pcworld.no Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) blir nok dette på meg neste gang... Endret 26. desember 2003 av Star Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Hva skal du med alle brønnene da? Nok med to-tre 5¼" brønner Man setter inn en DVD-brenner og en viftekontroll..... Se heller om du kan sette på fornuftige vifter..gjerne med plass for en 120mm som du kjører på 8V... Og PSU må ha bare en stor vifte nåtildags. Så ser du til at du får ordentlig lufting bak HK. I dag må du tenke varme lufting varme lufting.... Jeg trenger minst 4stk 5¼" brønner til 2stk silentdrive, brenner og dvdrom, og skulle gjerne hatt en vanntank i en av de brønnene også. Jeg regner med at jeg kommer til å sette radiatoren til vannkjølinga i bunnen av kabinettet, og lar viftene på denne dytte luft igjennom kabinettet, og ut igjennom PSU'et, slik at jeg kan fortsette å kjøre PSU'et uten vifter i det hele tatt... Så pc'n kommer til å ha kun 2 stk 120mm vifter, mest sannsynlig. Men jeg må bare få bestemt meg for hvilket kabinett jeg vil ha som utgangspunkt. Thermaltake Xaser blir litt for "ferdig-moddet" for meg akkurat nå, ettersom jeg har tenkt å skjære ut et eller annet i sidepanelet selv. Har også tenkt å kjøre på med UV eller blått lys inni kassa, men tiden vil vise hva det blir til til slutt sveinsel: ikke dumt kabinett det der!! Men det blir kanskje litt for lite til vannkjøling? Hmm... det finnes jo en million kule kabinetter dere ute, og det er vansklig å velge! Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) VANNTANK? Og 6000 l/tim pumpe? Nok til å vanne en jordbæråker? hehe.. Det er out! Silent Stream Syns den ser interessant ut............. Og tror dette kommer, men pga reklamasjonbestemmelseme blir den vel altfor kostbar. Test Edit: Hvis du vennligst tar deg tid å laste ned pdf- filen og ser på bruksanvisningen så finner du nyttige tips. Da finner du også ut hvorfor jeg snakket om stor vifte bak. Hehe..du må ikke tro at jeg sitter her og anbefaler gårsdagens utstyr. Lykke til med moddingen. Endret 26. desember 2003 av sveinsel Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 ... det var jo ikke et rent lite pdf-dokument heller ... Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Man kjøper et svinbillig kabinett (Fulltower seff.) også modder man det opp i den prisklassen man vil. Det er bare teit å kjøpe svindyre kabinetter syns nå jeg. Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 hva med dette da..synes det er veldig bra: http://www.dansdata.com/llpc60xx.htm har det og er megetfornøyd....har til og med pyntet det med nisser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå