20knop Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Noen som vet hvor termostaten ligger på en Aprilia rs 125 2008 mod? Har sett på yt, men sånn jeg forstår det etter den videoen så er det temperatur sensoren i displayet? Videolinken: https://www.youtube.com/watch?v=6dlLyZiejME Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Du ser det jo i videoen. Den sitter inni topplokket. Lenke til kommentar
20knop Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2019 Så det er termostaten det der og ikke temp måleren? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 (endret) Det ser for meg ut som en termostat. Temp-målerene er som regel bare en liten klump med en ledning på. Men jeg må si at det var den mest tåpelige patenten på en termostat jeg har sett. Vanligvis trenger man bare skru av slangefestet på toppen. Ikke hele topplokket. Endret 2. oktober 2019 av sedsberg Lenke til kommentar
20knop Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2019 Kan ikke se hvordan det kommer kjøling med den dingsen der. Derfor jeg er litt skeptisk på om det faktisk er termostaten Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Den så puslete ut ja, men vet ikke om den i videoen åpner 100%. Men det er en termostat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå