ShinyFox Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Har hørt at det er mulig å ringe operatørene direkte, eventuelt få en selger til å ringe meg for å få en bedre pris enn det som ligger ute offentlig. Er det noen som vet hvordan dette gjøres i praksis, eller har nummer man kan ringe? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Ring vanlig kundeservice og vær høflig. Jeg har alltid vært kvalmende høflig og endt opp med greie priser. Hos OneCall kan du høre med de om de fortsatt tilbyr 6GB pluss til 249,- eller 35GB pluss til 399.-. Jeg ser de skal ha 8 GB pluss også, men er usikker på pris. Lenke til kommentar
ShinyFox Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2019 Takk! Ring vanlig kundeservice og vær høflig. Jeg har alltid vært kvalmende høflig og endt opp med greie priser. Hos OneCall kan du høre med de om de fortsatt tilbyr 6GB pluss til 249,- eller 35GB pluss til 399.-. Jeg ser de skal ha 8 GB pluss også, men er usikker på pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå