bitterzick Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 (endret) Hei Jeg er koblet amatør på dette med det elektriske i sykkelen min. Kontrolleren til min brushless hub motor hsr begynt å tulle litt så tenkte å bytte den. Fant en billig erstatning men ser når jeg skal koble til svart og rød positiv og negativ til batteriet at det er forskjell på pluggene. Hvordan løser jeg dette? Beklager ene bildet er av samme kontroller. Får ikke fjernet for en grunn. Endret 2. oktober 2019 av bitterzick Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Sette på riktige plugger? Lenke til kommentar
bitterzick Skrevet 3. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2019 Really? mente mer mot hvilke plugger og hvordan Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Er jo bare å finne noen som passer og presse de på med crimp-tang. Er du usikker skaffer du bare to par med han/hun og bytter alle. Lenke til kommentar
bitterzick Skrevet 3. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2019 Takker for svar. Var redd jrg måtte lodde noe siden mange gjør det på howto på nett. Men nok med like plugger som det alt er på den sa men bytte til riktig med crimptang bare? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Hvis det er høy effekt det er snakk om så bør du ha litt mer solide plugger. En del av de er for lodding. Men ut i fra de gamle så vil jeg tro et sett like, bare riktig kjønn, burde være nok. Lenke til kommentar
bitterzick Skrevet 3. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2019 Takker. Tips til sted å handle ert billig inkl verktøy? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Biltema har en "proffmodell" til ca. 200kr. https://www.biltema.no/verktoy/handverktoy/tenger/kabelskotenger/kabelskotang-2000037081 De har også en billigmodell til rundt 50-lappen. https://www.biltema.no/verktoy/handverktoy/tenger/avisoleringstang/kabelverktoy-2000040575 Lenke til kommentar
bitterzick Skrevet 3. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2019 Tusen takk. Ser pas kabelen er helt feil også så må bytte den også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå