Raphaug Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Skal ha min hydroseltz L20 i en sodd bøtte med vann, så jeg lurer på: Må jeg ha nippler da? Følger det evt. med? Må jeg feste slangen fra trykksiden på pumpen, ellre ska den ligge løst i vannet? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 nipler er med. "Må jeg feste slangen fra trykksiden på pumpen, ellre ska den ligge løst i vannet?" que?? skjønner ikke helt hva du mener.. du behøver ikke å ha på nipelen til suge siden nei, ikke hvis du skal ha den i bøtte.. du må jo seff feste slangen til trykksiden på nipelen for a det skal virke ja, hvis det var det du mente.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Skal ha min hydroseltz L20 i en sodd bøtte med vann, så jeg lurer på: Må jeg ha nippler da? Følger det evt. med? Ja det følger med 2 stk..Men dem er 12mm... Gjør så her http://home.broadpark.no/~tsvikse/Bilde%2003415.jpg TaZ Endret 26. desember 2003 av taz Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Takk for svar Greit å være sikker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå