Møkkalasset Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Noen som veit om noe som er bedre enn det? Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) NEI! Usaklig Selv om jeg er helt enig med deg. Skype er det beste i mine øyne Endret 26. desember 2003 av Duron rocks Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Er ventilo eller ka det heiter bedre? Men det koster no velle peng for server.... Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er ventilo eller ka det heiter bedre? Men det koster no velle peng for server.... Ventrilo kan ikke sammenlignes. Det er jo et helt annet prinsipp, med tanke på alt med server, trykke for å si noe + + . Det er et bra program, det er ikke det det står på. Men skype er i eliten mener nå jeg Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Er ventilo eller ka det heiter bedre? Men det koster no velle peng for server.... Ventrilo kan ikke sammenlignes. Det er jo et helt annet prinsipp, med tanke på alt med server, trykke for å si noe + + . Det er et bra program, det er ikke det det står på. Men skype er i eliten mener nå jeg Veit det med knappen Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Man kan la ventrilo trigge når du snakker og ikkje da. Det er ikkje noke problem. Har ikkje testa Skype Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå