akelbo Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 DICE henter inspirasjon fra klassiske Operation Metro.Battlefield V-kartet Operation Underground ute denne uken Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Dette blir morro 2 Lenke til kommentar
hrflikk Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Hackfield 5. seriæst spille folk dette fremdeles... er vel bare hackere igjen nå tenker jeg! lol Lenke til kommentar
Iki Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Hackfield 5. seriæst spille folk dette fremdeles... er vel bare hackere igjen nå tenker jeg! lol Ja. Nei. 6 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Fett!! Blir et skikkelig kaos kart ?? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Hackfield 5. seriæst spille folk dette fremdeles... er vel bare hackere igjen nå tenker jeg! lol Det er vel du som suger balle tenker jeg.. 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Det er vel du som suger balle tenker jeg.. True story ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 (endret) Dette såg stas ut! Trenger litt sånt kaos også! Irriterer meg dog noe jævlig at DICE hiver rundt rush moduset nærmest på måfå. Gjør at jeg aldri får feelingen på det moduset igjen. Dette kartet var PRIMA i rush! Endret 2. oktober 2019 av Mala Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Jøss, et helt nytt kart :O Dette er jo helt spektakulært. Skjnner ikek hvordan de får det til :O Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 BFV er en katastrofe! En svensk politisk korrekt feminist-agenda pushende katastrofe!! 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) BFV er en katastrofe! En svensk politisk korrekt feminist-agenda pushende katastrofe!! Stakkars deg... Håper du får en god helg Edit: Ser du spyr ut i andre tråder også... Endret 4. oktober 2019 av Nizzen 3 Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Ja her var det stemning! #sørgemarsj Syntes bare BF5 var trist og uinspirerende. En blek og gjennomsiktig skygge av sitt tidligere jeg. Tenkte bare det var greit å få opp stemningen her.....jeez! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Operation underground var utrolig gøy. Er nok et av de beste kartene som er gitt ut til BF5. De har gjort veldig mye bra her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Skal ikke mye til for å overgå kartene i BFV, i hvert fall vanilla dritten. Ett av mange ankepunkter med BF, dårlige kart. Men likte den nye utgaven av Metro veldig bra altså! Liker det de har gjort med kartet for å åpne det opp! Digg Al Sundan og dette nå, to knallbra tillegg! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Synes BFV har mange veldig gode kart jeg. Devastation, Arras, Hamada, Twisted Steel, Panzerstorm, og nå to nye som er skikkelig gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå