TBJ Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hvordan kan man få frem flere enn de 3-4 banene som vanligvis er tilgjennelig når man spiller mulitplayer (de banene der man kan bulke til hverandre)? Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 Ser dessverre ut som om ingen her vet om flere baner. Synd ! Men vet noen om steder jeg evt. kan lete etter sånnt ting ? Lenke til kommentar
Han2Solo Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Hei! Har ikke prøvd i multiplayer, men kan godt være at de funker der. Gå først på single player, rally, create new profile, initialer: aaa, navn: allthebuttons = Alle bilene greatnews = Alle banene evilevo = rå evolution! Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Nå er det en stund siden jeg har spilt cmr2 så det er mulig at jeg husker feil, men jeg mener det er sånn at du må fullføre banene i singelplayer på den og den vanskelighetsgraden for å få lov å bruke dem i multiplayer modus. Mener og å huske at det samme var tilfelle med bilene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå