Gå til innhold

Thailand (østen) med barn

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å ta med barna (12,10 og 4) til Thailand (østen) problemet er at jeg ikke vet helt hvor jeg vil. Er det noen som har tips. Jeg setter pris på at kelneren ikke snakker norsk, svensk e.l. Jeg vil heller ikke ha et all inclusive charter hotell.

Hvor kan jeg dra?

Endret av Panerai
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norwegian har rimelige billetter fra Oslo til Krabi, Thailand. Deretter ville jeg booket en mer genuin plass via Airbnb

(https://www.airbnb.no/s/Krabi--Thailand/homes?refinement_paths%5B%5D=%2Fhomes&current_tab_id=home_tab&selected_tab_id=home_tab&search_type=unknown&screen_size=large&hide_dates_and_guests_filters=false&ne_lat=8.108094883327386&ne_lng=98.9591768697137&sw_lat=7.941346772576862&sw_lng=98.74111417785753&zoom=12&search_by_map=true&room_types%5B%5D=Entire%20home%2Fapt)

Mange med engelsk morsmål som bor i området med Thailandske koner som leier ut via Airbnb, og som ofte kan hjelpe med alt mulig rart. Ikke sjelden de også tilbyr private ekspedisjoner/guidet turer med båt, bil og det som er. 

Støtte deg i tanken om å holde seg langt unna charter-paradiser og feriekolonier. Man skal ikke reise så langt unna bykjernen før ting blir mer ekte. 3-5 mil er som regel mer enn nok. 

God tur. :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...