MrLuni Skrevet 1. november 2019 Forfatter Del Skrevet 1. november 2019 Dama er utdannet butikkslakter og kokk. Kjøtt Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 ...Så derfor synes du dette scenarioet xrays skisserer på forrige side er bra eller etisk? 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. november 2019 Forfatter Del Skrevet 1. november 2019 (endret) Det med grisen var engangstilfelle. Molde sykehus "drepte" en kid for en tid siden. Betyr det at alle sykehus dreper folk? Edit: Ene speakeren på Blizzcon nå har VEGAN tatovert stort på armen sin. Why? Endret 1. november 2019 av MrLuni Lenke til kommentar
xrays Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) Vegan er definitivt fremtiden og for bevisste folk som har skjønt at vi er kommet over steinaldermentaliteten.! Fler og fler skjønner eller vil skjønne det etterhvert. Endret 1. november 2019 av xrays 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Som veganer må man tenke nøyere igjennom ting for å få i seg det man trenger. Veldig lett å havne i problemer over tid. Synes det er supert at folk tar ansvar, men det er fort gjort å ikke ernære seg selv komplett, noe som kan unngås med god nok kunnskap. 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 2. november 2019 Del Skrevet 2. november 2019 Det med grisen var engangstilfelle. Molde sykehus "drepte" en kid for en tid siden. Betyr det at alle sykehus dreper folk? Edit: Ene speakeren på Blizzcon nå har VEGAN tatovert stort på armen sin. Why? Hoveddelen av bildet han maler er rutine, dette 'avviket' gjentas i så mange former at det nesten må kalles rutinepreget. Jeg tilskriver meg ikke noen ideer om at bønder er dårlige mennesker etc. dette er rett og slett resultatet av å presse produksjonen ned til å være så billig som overhodet mulig. Molde sykehus leverer en tjeneste, slakteriene leverer et produkt, at du vil gjøre denne sammenligningen kan vitne om at du er litt uinformert om tingenes tilstand i industriell kjøttproduksjon. Jeg vet ikke helt hva Blizzcon er for noe, men skal du ha svar på hvorfor noen velger å ta en tatovering tror jeg du må spørre vedkommende. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå