Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Cyberangrep koster dansk høreapparatselskap minst 800 millioner Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 800 millioner? Hæ? Lenke til kommentar
G Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 (endret) Større hendelser jeg husker fra media: Mærsk (også dansk) Hydro nå Demant Jeg ble selv utsatt for løsepengevirus i går. Men hadde Malwarebytes innstallert som la det i karantene. Måtte likevel for sikkerhetsskyld reinstallere Windows 10 og all programvare på toppen som jeg nytter. I forkant så merket jeg at masse programvare ble stengt ned. Sannsynligvis Malwarebytes sin jobb med å holde alt i sjakk muligens. Ante fred og ingen fare før jeg så varselet i dette antivirusprogrammet. Microsoft Windows sikkerhet er en vits. Endret 1. oktober 2019 av G 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 (endret) Backup er noe dritt. /Sarkasme Endret 2. oktober 2019 av Sandormen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå