JKJK Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har bestilt meg en raptor 36gb som skal overta for den slitne IBM 30 gigeren min som OS disk. Regner med å ha den 3. juledag. Planen er å bruke ghost til å klone den ene disken over til den andre. MEN er det noe jeg kan gjøre i Windows (xp) for å være sikker på at dette går så smertefritt som mulig? Evt. andre ting jeg bør tenke på? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Når du får en ny, rask disk virker det litt ulogisk for meg å legge over en blåkopi av den gamle (rotete) disken på den nye.. Hva med å formatere den nye disken og så kopiere det du trenger fra den gamle disken!? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Når du får en ny, rask disk virker det litt ulogisk for meg å legge over en blåkopi av den gamle (rotete) disken på den nye.. Hva med å formatere den nye disken og så kopiere det du trenger fra den gamle disken!? vell.. nå har det seg slik at installasjonen på den gamle disken er relativt ny, og relativt strøken. Så dette er 100% uaktuellt såfremt alt går smertefritt for seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå