DanielP Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har mekket litt på siden, den er ikke helt ferdig, men det ligger en del koding bak, og jeg orker ikke fortsette hvis det ikke er vits. Har ikke validert den enda, så ikke kom med W3 validering, jeg vet det sikkert er ett par feil inni der. Men som sagt, dette er bare for å vise litt. Anyways her er siden, mest koding: Danielp.org Til dere som bruker Iexplorer, det er en feil der som jeg ikke har fikset enda: Her er bilde av Iexplorer: Iexplorer Her har dere hvordan den så ut i Opera hos meg (slik den skal se ut Opera: Opera Grunnen til at jeg ikke har fått fikset denne enda er pga at jeg orker ikke jobbe for hardt med kodingen, viss jeg bare bør glemme siden og begynne på nytt. Jaja, konstruktiv kritikk gjerne Takker DanielP Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ser bra ut dette DanielP! Bortsett fra noen småting; - Link cellen bør begynne likt med hovedfeltet, som du ser så er dem ikke helt på linje. - bildet med strekene til høyre er forsjkøvet. - Jeg personlig synes ikke det ser så bra ut med hvit bakgrunnsfarge i link ruta, det samme gjelder forsåvidt hovedruten også. Eller er det veldig bra jobbet! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Er det berre meg eller funker ikkje noken av linkane? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det er nok bare deg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Øhm... kommer berre opp "Could not be displayed" her... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Øhm... kommer berre opp "Could not be displayed" her... Igjen; det er nok bare deg arve. Det hvite bør gjøres til samme farge som resten, ellers er det en liten forskyvning til venstre med de skeive strekene. Du bør flytte deg selv i headeren litt mer til venstre, slik at ikke bildet blir brutt akkurat i krysset mellom header og høyreside. Pent fargevalg *HOST,HOST* og greit oppsett. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Hehe, takker Som jeg skrev, så er det fortsatt "bugger" men det er gått en del koding inn i dette, og jeg orket ikke fortsette hvis det var "dødfødt". Men jeg får vell fortsette litt. -Skal fikse farge i hoved, og linkfeltet. -Skal flytte meg . Vet at dette ble litt rart, men igjen måtte bare se hvordan det omtrent ville blitt. -Skal også fyre inn litt mer grafikk, men er ikke helt sikker på hva enda - Kommer med ett nytt utdrag, senere ikveld Fortsett gjerne å komme med forbedringsideer. DanielP EDIT: Det med at den er forskyvet, forekommer dette bare i Iexplorer? For den virker nesten perfekt i operaen min, men ikke i Iexploreren min. Endret 26. desember 2003 av DanielP Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) tror den ser ut som den skal i Opera'en min og (7.22) ellers godt utgangspunkt og fint fargevalg. Endret 26. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Har nå fikset litt på den. Kan vel se hvordan den ble nå. Hehe, bruk helst opera, da det er ett par småbugs i Iexplorer. Menmen, pirk ivei DanielP.org Takker DanielP EDIT: Menyen er ett "sork in progress" så kan komme med forslag men ikke legg for stor vekt på den enda Endret 26. desember 2003 av DanielP Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det med det hvite i IE er sikkert begrunn av serveren..... hadde samme prob. i opera når jeg brukte start, så skiftet jeg til frac og da var alt fint (helt samme koder)! Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Sjekk koden din med validator.w3.org for å løse kompatiblitetsproblemer (merkelig ord ) EDIT: Så nå at det bare var problemer med lenker Endret 26. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Hehe, tar stolthet i å ha perfekt koding Men den validatoren reagere ulikt hver gang når det gjelder de linkene Hehe DanielP Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ser du har forandret på fargeene i innholdsboksen, synes det ble for mørkt Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Ja, ble en smule mørkt, Får skikke på det ikveld. Skal på Kino nå. Hehe, endeligen se LOTR Har jobbet så mye at jeg har ikke fått sett den. /me gleder meg DanielP Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Synes ikke det ble for mørkt jeg, syns det ble nice. Men menyrammen mangler strek oppe, altså, rammen er ikke komplett. Dessuten funker ikke bildet. Gled deg til filmen, den er dødsbra! Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Takker Vet bildet i-kke funker.... Hehe, Har litt problemer med scriptet. - hmm, hva browser bruker du? DanielP Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) ok, vet at det er problemer i IE. Men alt er validert, så jeg må sette meg ned og finne en løsning. Nå.....Jeg har jort menyen, og ETT PAR av elementene hvite, skal jeg bruke hvit eller svart skrift? Mer oppdateringer er på vei Bare til å komme med forslag. Takker DanielP EDIT: Lurte på om noen kunne hjulpet meg med ett lite problem :o Har nemlig Random bilde på siden min, men synes det loader ekstremt seint, er det noen måte å skyndte dette på, så besøkende slipper å vente? Endret 26. desember 2003 av DanielP Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ligner litt på de fargene Polecat (?) brukte på den nye siden, om jeg ikke tar helt feil. Men siden funker den... I motsetning til den avataren din... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ligner litt på de fargene Polecat (?) brukte på den nye siden, om jeg ikke tar helt feil. Men siden funker den... I motsetning til den avataren din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå