Redaksjonen. Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 KOMMENTAR: Når norske sikkerhetsmyndigheter foreskriver skippertak som metode i 2019 Lenke til kommentar
Trude Talberg-Furulund Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Jeg gleder meg over alle gode diskusjoner om sikkerhet. Det bringer det gode sikkerhetsarbeidet videre. Men, når innleggene fra Nasjonal sikkerhetsmyndighet og Norsk senter for informasjonssikring oppsummeres slik som her, undrer jeg på om de har blitt lest, lengre enn overskriften. Min oppsummering av eget innlegg er heller: "En årlig kampanje utelukker ikke kontinuerlig sikkerhetsarbeid, snarere tvert imot. Særlig når denne kampanjen er rettet mot en annen målgruppe enn det gode sikkerhetsarbeidet Atea Norge , Junglemap AS, Nasjonal sikkerhetsmyndighet og Norsk senter for informasjonssikring gjør resten av året». Det siste berømmer jo også Dan Ove Skaalerud i Junglemap oss andre for i sitt innlegg. Det som gleder meg å lese i innleggene er at både Thomas Tømmernes, Roar Thon og jeg både gleder oss til, og heier på en bærekraftig og mangfoldig Nasjonal sikkerhetsmåned. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå