tændis Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hei! Jeg fikk min SE T610 i julegave, men så er det ett problem. På den ringetonen jeg har valgt ( som er NYC hvis det har noe å si) så får jeg en merkelig lyd før den akutelle tonen kommer... Det er en "vanlig ringetone kan man si, noe lignende som "Old Phone." "ring ring" så kommer den ringetonen jeg har valgt! En kamerat av meg har T310 og han har samme problemet på sin, han har da bestillt en ringetone fra en plass på nettet. Noen som vet hvorfor det er slik? MVH Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det er slik på min også, samt andre telefoner av samme type som jeg har sett. Det er nok en standard greie. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det ER standard, og har blitt besvart 34252535 ganger før. Ta et lite søk så finner du også ut hvorfor. Lenke til kommentar
tændis Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Det ER standard, og har blitt besvart 34252535 ganger før. Ta et lite søk så finner du også ut hvorfor. Poenget for at jeg spurte var akkurat fordi at jeg ikke fant noe her.... Så hvis du vet det så kan du vel gi en link eller bare si hva som er feilen? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det ER standard, og har blitt besvart 34252535 ganger før. Ta et lite søk så finner du også ut hvorfor. Poenget for at jeg spurte var akkurat fordi at jeg ikke fant noe her.... Så hvis du vet det så kan du vel gi en link eller bare si hva som er feilen? hadde du lest ordentelig hadde du funnet ut at det ikke var noen feil,OG AT DET ER ////"STANDAR"///// Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ja, det er standard. Dette fordi ringingen skal starte "mykt", slik at ingen kan skade øret (eller bli skremt så de kjører av veien e.l.) hvis de har telefonen nært øret når noen ringer. Hater denne funksjonen, men er ellers meget fornøyd med T610. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå