NoDishes Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Skulle legge om til vinterdekk idag og mens jeg hadde bilen jekket opp og forhjulet av, skled jekken ut og bilen gikk ned uten ene hjulet på. Sto på bremseskiva i ca 10 min før jeg fikk jekka opp igjen og satt på nytt dekk. Har skifta alle nå og det kommer ingen lyder eller risting mens jeg kjører, som jeg merker, men har på følelsen av at bilen heller litt til venstre. Er dette farlig å kjøre med før jeg får noen som har peiling til å se på det? Mvh stikker-på-dekkverksted-neste-gang 1 Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Veldig usannsynlig at det har skjedd noe hvis ikke alt av festpunkter for hjuloppheng er totalt opprustet. Eneste som kan skje, er at bremseskjoldet blir bøyd og kan ta borti bremseskiva siden det vanligvis er større enn skiva. Lenke til kommentar
NoDishes Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2019 (endret) Men da hadde jeg vel merka det når jeg kjørte og bremsa?? Tok en kort testtur på et par minutter, merka ikke noe.. Endret 1. oktober 2019 av NoDishes Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Bremseskive som tar støyten, så hvis det ikke er kast i den har det gått bra (og det merker du lett) Forøvrig et veldig godt eksempel på hvorfor man ikke stikker kroppsdeler under bil som står på jekk.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå