fjarle Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Vegvesenets førerkort-app er ute.Nå kan du installere førerkortet på mobilen Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 På tide! Veldig bra 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Endelig! Nå mangler det bare at butikkene begynner å ta mobilbetaling så kan lommeboka være igjen hjemme Lenke til kommentar
Arn H Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 "Feil ved innlogging,prøv igjen senere...." Bra start Lenke til kommentar
neemac Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Fikk feil ved innlogging jeg også, mens min far fikk det med engang. Hmm, noen som ikke stemmer Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 (endret) Slet med å finne appen, men da det var gjort funket innloggingen helt fint! Endret 30. september 2019 av Dr. Brodsky 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Fant heller ikke appen med engang, men innlogging gikk helt fint. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Fungerte veldig bra her og Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Hverken appen eller Statens vegvesens sider forklarer om en innlogget førerkortapp er gyldig som legitimasjon.Første gang man setter det opp og går gjennom velkomstguiden står det: "ID? Det er bare i trafikkontroll du kan forvente å kunne bruke digitalt førerkort som ID." 1 Lenke til kommentar
inside_980467 Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Unødvendig app. Politiet sjekker uansett opp mot førerkortregisteret, og gir i praksis ikke forelegg for glemt førerkort, om man ikke er spesielt ugrei å ha med å gjøre. App en kan umulig godtas som legitimasjon av andre, kanskje ikke engang av Politiet. 2 Lenke til kommentar
pstub Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Vet at det bare er gyldig i Norge, men litt teit at det ikke går an å installere fra Sverige... Lenke til kommentar
silentstorm Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Jeg finner ikke appen vis jeg søker direkte i appstore, men dersom jeg går til appen via artikkelen så finner jeg appen. 2 Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Mitt gamle store førerkort er så ødelagt at det er umulig å identifisere undertegnede. Med denne løsninga slipper jeg å fornye det Lenke til kommentar
Populært innlegg andreKe Skrevet 30. september 2019 Populært innlegg Del Skrevet 30. september 2019 (endret) Kanskje greit til overvåkning,men altfor grådig på tillatelser. "read Google service configuration" Her kan den lese ut alle kontoer for google/facebook/twitter, alt som er satt opp på "accounts" i telefonen. "retrieve running apps" : snoke i hvilke apper som kjører. "run at startup" : den starter med telefonen, ikke når DU trenger den, men slik at den kan gjøre noe allerede når telefonen starter ! - uansett om du bruker appen eller ikke. hvilke legitime grunner kan den ha til dette ? - ingen. Dette er hva artikkelen BURDE dreie seg om. Endret 30. september 2019 av andreKe 17 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Første gang man setter det opp og går gjennom velkomstguiden står det: "ID? Det er bare i trafikkontroll du kan forvente å kunne bruke digitalt førerkort som ID." teit egentlig , vært greit om det funket som id i norge. Lenke til kommentar
Mag Mo Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 "Estland har valgt en variant som gjør at førerretten sjekkes digitalt av politiet ved kontroll" og har du truck førerkort, så trenger du ikke å ha kortet med deg, det skjekkes opp mot reggister. Så hvis norge har dette for truck, hva er problemet å få det over til førerkort. musesteg inn i framtiden er unødvendig, når noen allerede har renska vei. 3 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Kanskje greit til overvåkning,men altfor grådig på tillatelser. "read Google service configuration" Her kan den lese ut alle kontoer for google/facebook/twitter, alt som er satt opp på "accounts" i telefonen. "retrieve running apps" : snoke i hvilke apper som kjører. "run at startup" : den starter med telefonen, ikke når DU trenger den, men slik at den kan gjøre noe allerede når telefonen starter ! - uansett om du bruker appen eller ikke. hvilke legitime grunner kan den ha til dette ? - ingen. Dette er hva artikkelen BURDE dreie seg om. tinfoilhatmode så når politiet stoper deg og du bruker appen så får de opp hvilke apper du nettop har brukt og hvor lenge siden , instant bot for mobil bruk under kjøring /tinfoilhatmode 8 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 (endret) Funket fint her. Flott , et kort mindre å ha i lommeboka . Endret 30. september 2019 av syar2003 Lenke til kommentar
Gerhard-G Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Kan dette brukes som leg på byen mon tro? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Kan dette brukes som leg på byen mon tro?Nei. Men rart hva noen aksepterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg