oophus Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 (endret) Selvsagt gjorde jeg det. Ville bare høre hvor peiling han hadde på vibratorer Det er aaaaalt for mange vibratorer med "turbo" i navnet til å kun nevne én? ^^ Endret 1. oktober 2019 av oophus3do 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Jeg har ikke peiling på vibratorer jeg vel Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Virker meningsløst med avgiftsfritak på en slik bil. Hvorfor det? Det er jo i prinsippet en elbil på lik linje med andre elbiler. Selv uten avgifter er den jo langt over det oss vanlige dødelige har råd til. Lenke til kommentar
Korken Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Synes denne så ufattelig stygg ut foran. Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Turbo... Batteri bil... Noen som som bør bytte jobb kanskje? Med hånden på hjerte så må jeg innrømme at dette uten tvil er den styggeste Porschen jeg har sett. Rett og slett grufull. Lenke til kommentar
Beernuts Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Turbo... Batteri bil... Noen som som bør bytte jobb kanskje? Med hånden på hjerte så må jeg innrømme at dette uten tvil er den styggeste Porschen jeg har sett. Rett og slett grufull. Har du ikke sett Panamera eller første gen Cayenne? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå