Labelle Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Hei, Har ikke spillet noe dataspill nå på snart 7 år. Etter lanseringen av World of Warcraft Classic må jeg sannelig si jeg fikk lysten tilbake. Jeg har en HP probook 650 laptop. Jeg er usikker på om dette er en maskin som blir å takle spillet så bra. Tenker da såklart ikke å kjøre spillet på den laveste grafikken. Må uansett gå til anskaffelse av mus, tastatur og skjerm. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Det er vel sannsynligvis bare en Intel HD 4600 i den maskina. Du vil kunne dra World of Warcraft på medium innstillinger med relativt lav oppløsning. Er bare å laste det ned og prøve, så får du se om det er verdt å skaffe seg mus, tastatur og skjerm for. 1 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 30. september 2019 Forfatter Del Skrevet 30. september 2019 Gikk ikke så veldig smooth på denne maskinen. Ser komplett kjører flere tilbud. Kanskje dette kan være noe. https://www.komplett.no/product/1101981/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-gamer/komplett-entry-gamer-amd Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Det er en helt kurant løsning. Skulle du trenge mer kraft er det bare å dytte inn et dedikert grafikkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå