AnonymDiskusjon Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Fått et avslag fra finansklagenemda. Der står frist for klage er 10.10.19. Advokat sier de dog ringte han dagen etter vedtak ble sendt ut og opplyste muntlig dette er feil, og egentlig frist er 10.09.19. Jeg er innklager i saken, saken står på meg. Jeg har ikke direkte blitt opplyst om dette. Jeg mottok ikke avslaget før 11.09.19 heller, etter muntlig frist de ga. Kan jeg gå ut fra 10.10.19 som frist ettersom det er denne jeg fikk skriftlig, og at jeg ikke ble opplyst om klagefrist? Anonymous poster hash: cbc37...68d Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Du kan ikke få svar med frist for å klage dagen etter du har mottatt den. Kontakt finansklagenemda for å få bekreftet at det er 10.10 som er riktig frist. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Informasjon gitt din advokat anses likestilt med informasjon gitt deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå