DraZeN Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Tenkte på et thx godkjent lydkort i 500-1000 kr klassen , hvilket er best ? Har et logitech z2200 thx godkjent annlegg som jeg vil spandere mer på enn det innebygde lydkorte på a7n8x deluxe! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Vel mitt svar blir kanskje litt OT... THX sertifisering på pc-anlegg er bare svada og mumbo-jumbo. Fin måte å lure penger ut av forbrukere på. Forhør deg heller om hvilke lydkort som er best i klassen 500-1000kr og drit i om det er THX sertifisert. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Audigy 2 ville jeg ha satset på. Logitech høytaller og Audigy funker fint! Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 THX sertifiseringen på "Multimedia" anlegg tilsvarer IKKE den standaren du finner på Hi-Fi anlegg og kino anlegg (forresten ikke bare anlegget, hele rommet må spesialfixes). Det er sikkert flere anlegg i "multimedia" klassen som er gode nok til å bli THX spesifisert enn Z-680 og resten av de fra logitech, creative, og klipch. Grunnen at de andre anleggene ikke har THX er at det koster FLESK å få et anlegg sertifisert. Mitt råd til deg: Spar pengene, hvis du ikke er helt audiofil! Jeg har testet både Soundstorm (innebygde lydkorte på a7n8x deluxe) og Audigy 2 ZS, jeg klarer ikke å høre noe spessiell forskjell når jeg bruker Z-680 (Med unntak at bassen blir litt klarere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå