Deuce Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Som sagt skal jeg ha ei strømforsyning til rundt 1000kr, har i denne sammenhengen tenkt på disse: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet721.htm og http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...64&GrpID=2&s=pl Kriteriene til disse er at: Den skal være av god kvalitet, ikke noe q-tec. Ikke støye for mye (Kanskje den har regulerbare vifter) Klare vannkjøling + tilbehør som harddisker. Har dere noen synspunkt? Hvilken er det beste kjøpet til rundt 1000kr? Endret 25. desember 2003 av Deuce Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Fortron/Source 400W Meget stillegående og knallgod PSU. Har trimpotmetre til å stille 12V-spenningen. 800kr. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Dumt spørsmål, men passer Fortron/Source strømforsyninga i kabinettet? (Har chieftec midi-tower ) Har ikke vært borti strømforsyninger med 120mm vifte. Lenke til kommentar
felge Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 hadde gått for levicom Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Thermaltake har nok veldig gode strømforsyninger. Butterfly er nok ikke noe unntak! Her får du også med en kabinettvifte/radialvift som blåser bra uten å bråke! Mer info om Tt butterfly finner du her: http://www.thermaltake.com/purepower/W00212.htm Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Takk for raske svar! Delte meninger her, så jeg blei litt usikker! Sikkert kjempe bra strømforsyninger alle som er nemte Fortron/Source, Thermaltake og Levicom. Men hvem skal jeg velge? Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Jeg ville gått for Thermaltake. Der får du en vifte som vil passe fint bak i Chieftecen din. Pluss at PSUen er veldig bra. Leste du beskrivelsen på Thermaltakes hjemmesider? Endret 26. desember 2003 av Explorer Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Thermaltake'n så rå ut da! Kun 17 db lydutslipp ved 1300 omdr. Tvilsomt at jeg kan kjøre vifta så sakte, men imponerende. Hvordan er Levicom sin? Noen erfaringer? Edit: Skrivefeil Endret 26. desember 2003 av Deuce Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Levicom VisiblePower 500W Sort RÅ ! og på hele 500W Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Tror nok det går brå å kjøre på 1300 RPM hvis du ikke belaster den så tungt. Selv kjører jeg min Q-Tec *skammer seg* på 0 RPM i 2-3 timer. Så kjøler jeg den ned med viftene for så å stoppe den igjen. Thermaltake har ganske kraftige vifter som blåser mye på lavt turtall så den er neppe umulig å kjøre på 1300 RPM. Levicom lager nok gode strømforsyninger men selv tror jeg Thermaltake sin PSU er best. Endret 26. desember 2003 av Explorer Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Dette går mot Thermaltake, men har hørt så mye positivt om Levicom sin. Dette blei vanskelig! Takk for svar! Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Dette går mot Thermaltake, men har hørt så mye positivt om Levicom sin.Dette blei vanskelig! Takk for svar! Ta en titt på denne.. http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=ANTTB480 Antec er en klokkers venn pga stabilitet, om du feks. overbelaster 12volt skal ikke dette ha noe å si på 5volt og 3.3volt. Les på siden deres.. Det er ikke rart mange svarer Antec da de blir spurt om hva som drar Peltier elementene. Overklokking.no har en test av Antec TrueControl 550W under "annet" i avdelinger. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ville nok ha sagt levicom eller antec. men heller personlig mot leviom siden den kombinerer fett utseende og god kvalitet. thermaltake er ikke noe å satse på etter min mening. rett og slett ikke god nok kalitet mener jeg. (JA, har hatt en på prøve ja.) Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Pluss Levicom og Antec er å få kjøpt for en rimelig penge hos Databutikken.no 3Dfxcool og Microplex sitter på ganske monopol, det merkes på prisene.. feks...... Levicom VisiblePower 500W Sølv 3dfxcool - 999,- mot databutikken 776,- ILLE!! Antec truepower, 480W, ATX12V/P4 microplex - 1095,- mot databutikken - 1007,- ikke så ille.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Kjøper du noe på databutikken får du igjen den dagen du er nødt til å levere tilbake noe. Les webshoperfaringene, og innse at du ikke vil kjempe med databutikken.com på garantisaker. Kjøp heller på microplex.no, så vet du ihvertfall at du ikke bruker 3 mnd. på å få tilsendt en ny hvis den blir ødelagt. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Takk for svar! Var noe billigere på databutikken.com/no Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Tja, da står det vel mellom Levicom sin 500watt koster 776 på databutikken.com/no og Antec True power 480w til 1007kr på databutikken.com/no Heller mest mot Levicom sin siden denne er mildere mot lommeboka Men Antec sin er vel generelt sett best? God Jul! Deuce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå