yodayoda Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Etter at jeg fikk ADSL så tar oppstarten av windows XP flere minutter. Er dette normalt? Før jeg fikk ADSL så tok oppstarten ca. 30 sek Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 høres veeeldig merkelig ut... Så hvis du tar ut nettverkskabelen og restarter, så tar den like kort tid som før eller? ... -Stigma Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Ditto her for meg som har WinXP Pro. Alt går som normalt helt til maskinen skal koble seg til Internett. Da "henger" den ett minutt eller så, tilsynelatende uten å foreta seg noe fornuftig. Slik har den vært fra jeg fikk ADSL og konfigurerte for automatisk tilkobling. Endret 25. desember 2003 av baldviking Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hei det er pga adsl'en... Du må forandre et eller annet med ip'en Ring de som leverer adsl'en de vet... Hadde samme problem før Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Det finnes bare SÅÅÅ mange like tråder fra før av. Her er en av de; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=161066&hl= Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Eller du kan ha fått virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå